To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Λανσάρουν το Digital Pass

Cannes Lions: Λανσάρουν το Digital Pass
Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου Digital Pass, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε περισσότερους ανθρώπους να γνωρίσουν το Φεστιβάλ μέσω διαδικτυακής εκπομπής παγκοσμίου επιπέδου, που μεταδίδεται σε ψηφιακές οθόνες σε όλο τον κόσμο.

Από τις 9.30 π.μ. έως τις 9.30 μ.μ. κάθε μέρα, σε όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, η εκπομπή θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους εκπροσώπους του Digital Pass.

Το πρώτο Digital Pass του Φεστιβάλ παρέχει πρόσβαση σε μια επιμελημένη εκπομπή ζωντανού και μαγνητοσκοπημένου content από τις καλύτερες στιγμές της διοργάνωσης. Η παραγωγή και η διεύθυνση φέρουν την υπογραφή των πρώην Directors του BBC, Glenn Barton και Ian Russell και συνοδεύονται από μια αξιέπαινη ομάδα παρουσιαστών, με επικεφαλής την Βρετανίδα δημοσιογράφο και παρουσιάστρια του BBC, Tina Daheley.

Η εκπομπή θα περιλαμβάνει πάνω από 30 συνομιλίες από το πρόγραμμα ομιλητών του Cannes Lions Festival, περισσότερες από 150 αποκλειστικές συνεντεύξεις με επιλεγμένους ομιλητές, καθώς και συνεντεύξεις με CMOs από τις κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες. Επιπλέον, το Digital Pass θα παρέχει αποκλειστική πρόσβαση, πίσω από τα παρασκήνια των βραβείων.

Το νέο ψηφιακό πακέτο κοστίζει 99 ευρώ για πέντε ημέρες περιεχομένου φεστιβάλ και η μετάδοση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού log in. 

Ο Jose Papa, Managing Director των Cannes Lions, δήλωσε σχετικά: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε το Digital Pass, που θα φέρει έμπνευση σε περισσότερους ανθρώπους και  περισσότερα μέρη από ποτέ. Αυτό το νέο pass θα επιτρέψει σε περισσότερες μάρκες και επιχειρήσεις να βιώσουν δημιουργική εργασία παγκόσμιας κλάσης και να ανακαλύψουν τη δύναμη της δημιουργικότητας που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους".

Το φετινά Cannes Lions θα διεξαχθούν στις 18-22 Ιουνίου στις Κάννες. Το Digital Pass θα είναι διαθέσιμο για αγορές από την ιστοσελίδα της Cannes Lions από τις 14 Ιουνίου. Τέλος, επίσημος εκπρόσωπος του Φεστιβάλ στην Ελλάδα είναι η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
TAGS: Cannes Lions