To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ermis BEC: Το περιεχόμενο παίρνει νέες μορφές

Ermis BEC: Το περιεχόμενο παίρνει νέες μορφές
Στην πιο σημαντική της περίοδο βρίσκεται η διοργάνωση των φετινών Ermis Awards, καθώς συμμετοχές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου.

Σε αυτό το πλαίσιο και για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Business Today και το advertising.gr παρουσιάζουν συνοπτικά όλες τις ενότητες της διοργάνωσης, τις σχετικές κριτικές επιτροπές, αλλά και όλα τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί φέτος. Μετά την ενότητα Ermis Direct, που «άνοιξε την αυλαία», συνεχίζουμε με την ενότητα Ermis Branded Entertainment & Content και τον Πρόεδρο της σχετικής Κριτικής Επιτροπής, Τηλέμαχο Μαυράκη, συνιδρυτή και CEO της Admine.

Για ποιο λόγο κάποιος να υποβάλει συμμετοχή στα Ermis Awards; Tι σημαίνει κατά τη γνώμη σας ο θεσμός σήμερα;

Τα Ermis Awards είναι ο σημαντικότερος θεσμός της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε Ελλάδα και Κύπρο και είναι ο σημαντικότερος, διότι κάθε χρόνο αυτοί που βραβεύονται είναι για όλους αδιαμφισβήτητοι. Στη χώρα λοιπόν που η καχυποψία παρεισφρέει παντού, είναι ανεκτίμητης αξίας να υπάρχουν τέτοιοι θεσμοί που όλοι νιώθουμε ότι ο καλύτερος θα έχει βραβευθεί. Τα Ermis Awards έχουν καταφέρει να γίνουν από έμβλημα υπερη- φάνειας ως και εμμονή, καθώς η ιδέα της κρίσης από τους καλύτερους συναδέλφους σου είναι αυτό που σε κρατάει σε εγρήγορση και το θεσμό τόσο ψηλά.


Ποια είναι η δική σας οπτική για τη διαδικασία αξιολόγησης, ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής;

“In the world of attention, the cardinal sin is dullness”, είπαν στην key note ομιλία του branded entertainment φέτος στο Web Summit! Ολοένα περισσότεροι διαφημιζόμενοι περνούν από τα “social media pitches” στα “content pitches”, καθώς αναγνωρίζουν την τεράστια σημασία του καλού περιεχομένου για το brand equity. Με μεγάλες ιδέες και τη δύναμη του video, του VR αλλά πλέον και του ΙοΤ, το περιεχόμενο παίρνει νέες μορφές, που συγκινούν τον καταναλωτή, ενώ δημιουργούν emotional traction με το brand. Στη φετινή επιτροπή κοιτάμε τη μεγάλη ιδέα, το rationale, το emotional traction και την εξαιρετική υλοποίηση.


Ermis Branded Entertainment & Content με μια ματιά

Κατηγορίες

• Fiction / All Channels
• Non Fiction / All Channels
• Online Only / Fiction & Non Fiction
• Series / Fiction & Non Fiction
• Brand Integration into Existing Program
• Live Brand Experience
• Digital & Mobile Brand Experience
• Social Brand Experience
• Use or Integration of Music
• Use or Integration of Printed Content
• Προσαρμογή / Εξέλιξη Διεθνούς Concept


Κριτική Επιτροπή

Πρόεδρος: Tηλέμαχος Μαυράκης, CEO, Admine

Μέλη: 

Μελίτα Μαντζαρίδου, Creative Director, isobar
Θοδωρής Καλογερόπουλος, Senior Creative Copywriter, Solid Havas
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Executive Creative Director, 4 Wise Monkeys
Χρήστος Λάτος, General Manager, OgilvyOne Worldwide Athens
Μύρων Παπαδάκης, Production Director, TopCut - Modiano
Φραγκίσκος Μονογυιός, Chief Commercial Officer (CCO), Adweb
Ζωή Κτιστάκη, Deputy General Manager, BGM OMD
Τάσος Κιτσαράς, General Manager, Mindshare
Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Greek Market, Agencies and YouTube, Google
Κώστας Τσιτσικλής, Associate Creative Director, Frank & Fame