To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Euro Effies: Επιλέχθηκαν οι φετινοί finalists

Euro Effies: Επιλέχθηκαν οι φετινοί finalists
Στην επιλογή 38 καμπανιών κατέληξε η κριτική επιτροπή του πρώτου γύρου για να περάσουν στο δεύτερο και τελευταίο γύρο των βραβείων EACA Euro Effie 2018. 

Οι finalists προέρχονται από μια σειρά εταιρειών από το Βέλγιο, την Κροατία, την Τσεχία, τη Δανία, τη Φινλανδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, τη Σλοβακία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. 

Η δεύτερη κριτική επιτροπή, που έχει πρόεδρο τον Senior Vice President Marketing της Visa, Adrian Farina, θα συγκεντρωθεί στις 28 Ιουνίου για να αναθεωρήσει τις καμπάνιες που έχουν εγκριθεί και στη συνέχεια θα αποφασίσει για τους νικητές των φετινών Euro Effies. Η συγκεκριμένη κριτική επιτροπή θα συγκεντρώσει μια κλειστή ομάδα ανώτερων στελεχών της βιομηχανίας από 15 χώρες.

Μεταξύ των στελεχών, είναι οι Sandrine Plasseraud της We Are Social, Antoinette Hoes της DDB, Andreas-Christoph Hofmann της Hyundai Motor Europe, Ian Crocombe του Facebook Creative Shop, Jamie Peate του McCann World Group και Anna Puts της UPC Poland.

Οι νικητές του φετινού διαγωνισμού θα ανακοινωθούν το βράδυ της 16ης Οκτωβρίου 2018 στο Gala Awards στο La Madeleine των Βρυξελλών.