To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στις 19 Ιουνίου στην "Μπομπονιέρα" τα MIXX AWARDS 2019 από το IAB Hellas

Στις 19 Ιουνίου στην "Μπομπονιέρα" τα MIXX AWARDS 2019 από το IAB Hellas

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τα MIXX AWARDS 2019, τον πλέον σημαντικό - και αναγνωρισμένο διεθνώς θεσμό - για τη βράβευση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό σύστημα, που θα πραγματοποιηθούν στις 19 Ιουνίου στον κινηματογράφο "Μπομπονιέρα" στην Κηφισιά (Παπαδιαμάντη 12) με παρουσιάστρια τη δημοσιογράφο, Πόπη Τσαπανίδου.


Δώδεκα διεθνείς κριτές, 48 Βραβεία, 12 κατηγορίες και 500 και πλέον καλεσμένοι θα πλαισιώσουν τις βραβευμένες υποψηφιότητες δίνοντας στην αγορά την εικόνα τόσο των δημιουργικών όσο και αποτελεσματικών πρακτικών στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας. Τα MIXX AWARDS συνιστούν βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή και με επιπλέον δυνατότητα τη συμμετοχή όποιων από τους νικητές θελήσουν να συμμετάσχουν χωρίς κόστος συμμετοχής στα αντίστοιχα Europe MIXX AWARDS.


Στις φετινές καινοτομίες , για πρώτη φορά εντάσσεται η νέα κατηγορία Best original Content Series, για ενέργειες ανάπτυξης πρωτότυπης σειράς περιεχομένου που εξυπηρετεί τους στόχους μια εταιρείας/ διαφημιζόμενου ενώ ταυτόχρονα υπηρετεί και το όραμα της συντακτικής ομάδας του ψηφιακού εκδότη. Πολύ σημαντικό, εξάλλου στοιχείο της φετινής διοργάνωσης, αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των "χρυσών νικητών" στα ΜΙΧΧ AWARDS Europe.


Στην κριτική επιτροπή της φετινής διοργάνωσης συμμετέχουν σημαντικοί εκπρόσωποι από τα γραφεία IAB του εξωτερικού όπως: Reyes Justribó, γενική  διευθύντρια Iab Ισπανίας, Virginia Moore αντιπρόεδρος Events Iab ΗΠΑ, Stephan Kreissler, πρόεδρος Iab Αυστρίας, Olly Hamilton, διευθυντής marketing Iab Ηνωμένο Βασίλειο, Hristo Hristov, πρόεδρος (από το 2014) Iab Βουλγαρίας, Marko Črne, επικεφαλής του ψηφιακού βραχίονα της Omnicom Media Group Iab Κροατίας, Marie-Clare Puffett, Business Programmes Manager Iab Ευρώπη, Jean-Marie Le Guen, Γενικός διευθυντής Iab Γαλλίας, Dr Mahmut Kursun, πρόεδρος Iab Τουρκίας, Robert Wielgo, Board Member, CMO Iab Πολωνίας, Allan Sorensen, επικεφαλής Ψηφιακής Επικοινωνίας και Διεθνών Σχέσεων Iab Δανίας και Ioana Anescu, εκτελεστική διευθύντρια Iab Ρουμανίας.

Στις κατηγορίες που συμμετέχουν στη μεγάλη γιορτή της βράβευσης περιλαμβάνονται:


* Brand Awareness & Positioning, έργα που αναβαθμίζουν την αντίληψη για ένα brand ή τα χαρακτηριστικά του,

* Direct Response & Lead Generation, έργα με σκοπό τη δημιουργία άμεσης ανταπόκρισης ή πιθανών πελατών για την επίτευξη των στόχων του brand,

* Best Brand / Product Launch, έργα που εισάγουν στο κοινό ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία,

* Experimental & Innovative Campaign για καμπάνιες που περιλαμβάνουν μη συμβατικές, νέες, ή καινοτόμες τεχνικές για το marketing μιας υπηρεσίας ή προϊόντος,

* Cross-Media Integration για καμπάνιες που προβλήθηκαν ενσωματώνοντας πολλαπλές οθόνες ή πλατφόρμες, είτε αποκλειστικά ψηφιακές, είτε σε συνδυασμό και με συμβατικά Μέσα,

* Social, για ενέργειες που εκμεταλλεύονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως βασικό "όχημα" για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας του brand, επιτυγχάνοντας σημαντικό engagement του κοινού,

* Digital Reputation  Management, για ενέργειες μέσω social media , media influencers και δημοσίων σχέσεων που υλοποιήθηκαν σε ψηφιακό περιβάλλον για την επίτευξη των στόχων του brand,

* Mobile Advertising, για τη βέλτιστη χρήση mobile πλατφόρμας κάθε είδους για την επικοινωνία ενός brand και τη μεγιστοποίηση του engagement με το κοινό,

* Search, για ενέργειες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με υποδειγματικό τρόπο,

* Branded Content & Native Advertising για τη δημιουργία αυθεντικού, ψυχαγωγικού ή ενημερωτικού περιεχομένου, που επικοινωνεί τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του brand, ή/και ενέργεια μάρκετινγκ που ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και το περιβάλλον ενός διαδικτυακού Μέσου,

* Effective Use of Data, για τη βέλτιστη χρήση data με πρωτότυπο ή καινοτόμο τρόπο για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και της επιτυχίας μιας καμπάνιας και

* Best original Content Series, για ενέργειες ανάπτυξης πρωτότυπης σειράς περιεχομένου που εξυπηρετεί τους στόχους μια εταιρείας/ διαφημιζόμενου ενώ ταυτόχρονα υπηρετεί και το όραμα της συντακτικής ομάδας του ψηφιακού εκδότη.

TAGS: Mixx Awards