To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LOWE: Αποτελεσματική σε καιρούς κρίσης

LOWE: Αποτελεσματική σε καιρούς κρίσης
LOWE: Αποτελεσματική σε καιρούς κρίσης

Η LOWE Athens στις μετρήσεις αποτελεσματικότητας που πραγματοποίησαν για πρώτη φορά τα Effie Awards και η Warc, κατέλαβαν τη δεύτερη θέση της κατηγορίας Most Effective Agency Offices για το διάστημα Ιούνιος 2010-Ιούνιος 2011 σε ότι αφορά την Ευρώπη. Τι σημαίνει για την εταιρεία αυτή η διάκριση;

Θάνος Βλαχόπουλος (General & Financial Director): Καταρχάς, είναι σημαντικό που η ελληνική διαφήμιση διακρίνεται για την αποτελεσματικότητά της στη δύσκολα ευρωπαϊκή πίστα. Αλλά είναι και η απόδειξη ότι μια σχετικά μικρή διαφημιστική εταιρεία όπως η LOWE Athens, κατάφερε να κερδίσει όχι μόνο τα περισσότερα βραβεία αποτελεσματικότητας, αλλά ταυτόχρονα και σε διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες.

Με βάση την πολυετή παρουσία σας στη διοίκηση της LOWE Athens, υπάρχει τελικά συνταγή επιτυχίας; Πότε επιτυγχάνεται αυτή ευκολότερα;

James Nass (CEO).:
Δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Υπάρχει μόνο σκληρή δουλειά και το άγχος να φέρεις τα αποτελέσματα που πρέπει για τον πελάτη σου.

Πόσο σημαντική είναι η συμβολή των πελατών στη δημιουργία βραβευμένων διαφημιστικών εκστρατειών;

J.N.:
Κάποιος είπε ότι οι πελάτες θα μπορούσαν να γλιτώσουν πολύ περισσότερα λεφτά δίνοντας σωστά biref, παρά κόβοντας τις αμοιβές της διαφημιστικής. Πιστεύω ότι το σωστό brief κόβει χρόνο, κόβει έξοδα και φέρνει αποτελέσματα πιο γρήγορα. Για μένα, δεν είναι τυχαίο ότι τα Effies που έχουμε ιστορικά την τελευταία δεκαετία, οφείλονται στους πελάτες που έχουμε. Παίρνω, λοιπόν, την ευκαιρία να ευχαριστήσω το Deree, τη Eurobank, την Kia, την ΗΒΗ, τη Sony, την Toyotomi, το Ultrex, την Klinex και τη Hellmann\'s.

Πως καταφέρνετε να είστε τόσο αποτελεσματικοί; Θα θέλατε να μας πείτε ποιό είναι το μανιφέστο της LOWE Athens;

Αντώνης Κόχειλας (managing Partner/Planning):
Όπως είπε και ο Αϊνστάιν \"Δεν είναι ότι είμαι πιο έξυπνος από οποιονδήποτε άλλον, απλώς ασχολούμαι περισσότερο με το πρόβλημα\". Για εμάς κανένα πρόβλημα δεν είναι ίδιο με το άλλο, δεν έχουμε έτοιμες συνταγές (μεθοδολογίες, ιδεολογίες κλπ), δεν ξέρουμε τη λύση πριν να καταλάβουμε πολύ καλά το πρόβλημα. Ζούμε στη μετα-ψηφιακή εποχή όπου τα \"like\" Και τα \"follow\" είναι πιο σημαντικά από αυτά που οι άνθρωποι λένε... Επίσης, στην εποχή μας, είναι καιρός να διαγράψουμε πια τη λέξη \"καταναλωτής\" από το λεξιλόγιό μας.

Στη LOWE Athens αντιμετωπίζουμε το αγοραστικό κοινό των μαρκών σαν πατεράδες και μανάδες, φίλους και εραστές, μαθητές και δασκάλους, συμπολίτες και γείτονες, όχι σαν \"καταναλωτές\", αλλά σαν ανθρώπους που ξυπνούν κάθε πρωί για να κυνηγήσουν την ευτυχία, όχι τη νέα προσφορά στα ράφια. Η στρατηγική γίνεται ο \"ρυθμός\" πάνω στον οποίο χτίζονται \"μελωδίες\", μελωδίες που παρασύρουν τους ανθρώπους να χορέψουν διαφορετικά. Στη μετα-ψηφιακή εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του απίστευτου clutter, οι ιδέες μας βασίζονται στη δύναμη της αφήγησης που δημιουργεί μάρκες-ήρωες που αποκτούν ρόλο στη ζωή των ανθρώπων.

Μανιφέστο αποτελεσματικότητας δεν υπάρχει, εάν κάτι μας κάνει αποτελεσματικούς είναι ότι βλέπουμε κάθε brief σαν ένα πρόβλημα, που ζητάει μια λύση. Και η ευθύνη της λύσης δεν αποτελεί προνόμιο ενός ανθρώπου ή ενός τμήματος της εταιρείας, η αποτελεσματικότητα αποτελεί κομμάτι της κουλτούρας της LOWE Athens, που αρχίζει από τον James και φτάνει σε όλους μας. Η διάκρισή μας στο δείκτη αποτελεσματικότητας των διεθνών Effie Awards είναι σημαντική, αλλά για εμάς σημαίνει μόνο ένα πράγμα, είμαστε δεύτεροι, γι\' αυτό πρέπει να προσπαθήσουμε σκληρότερα.

Φαντάζομαι ότι οι διακρίσεις που έχετε κερδίσει τα τελευταία χρόνια έχουν μετατρέψει τη LOWE Athens σε ένα agency που όλο και περισσότεροι δημιουργικοί θα ήθελαν να δουλέψουν;

J.N.:
Η αλήθεια είναι ότι κάθε μέρα που έρχομαι στο γραφείο δεν με περιμένουν στοίβες βιογραφικά από δημιουργικούς της αγοράς. Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε όχι τον \"επαγγελματία δημιουργικό\", αλλά τον επαγγελματία διαφημιστή. Τον διαφημιστή που είναι έτοιμος να καταλάβει πολύ καλά τι συμβαίνει στον κόσμο του πελάτη του, να δημιουργήσει ένα concept, να το πουλήσει και να το υλοποιήσει.

Ποιά είναι τα σχέδια της LOWE Athens για το 2011-2012;

Θ.Β.:
Καταρχάς, στα σχέδια της LOWE Athens για το 2011-2012, είναι να επιζήσει. Να συνεχίσει να μεγαλώνει και να συνεχίσει να αποδεικνύει πόσο αποτελεσματική είναι μέσα σε μια τέτοια περίοδο κρίσης. Γιατί για εμάς, η δημιουργικότητα δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ο καλύτερος τρόπος που ξέρουμε για να πουλήσουμε τις μάρκες των πελατών μας.