To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι μεγάλοι νικητές του φετινού Φεστιβάλ των Καννών

Οι μεγάλοι νικητές του φετινού Φεστιβάλ των Καννών
Οι BBDO, Droga 5, WPP και MJZ (εταιρεία παραγωγής), ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι του Cannes Lions International Festival of Creativity.

Συγκεκριμένα, η Clemenger BBDO Melbourne, η εταιρεία πίσω από τη βραβευμένη με Grand Prix δουλειά "Meet Graham", απέσπασε τον τίτλο Agency of the Year, με τις AlmapBBDO, Sao Paulo και McCann New York να την ακολουθούν. "Είναι απλό: οι πελάτες ενδιαφέρονται για δουλειές που αποδίδουν. Είμαι υπερήφανος για όλες τις βραβεύσεις" ανέφερε ο President και CEO της BBDO Worldwide, Andrew Robertson σε σχετική του ανακοίνωση.

Από την πλευρά της, η Droga5 κέρδισε το βραβείο Independent Agency of the Year για τρίτη διαδοχική χρονιά, ενώ οι Wieden & Kennedy και 4Creative (in-house εταιρεία του Channel 4) την ακολούθησαν.

Επιπλέον, η BBDO κέρδισε τον τίτλο Network of the Year για έκτη φορά στην ιστορία της, ακολουθούμενη από τις Ogilvy & Mather και McCann Worldgroup. Ο WPP για άλλη μια φορά κέρδισε τον τίτλο Holding company of the year, για έβδομη διαδοχική φορά από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε το συγκεκριμένο βραβείο, το 2011. Πίσω του άφησε τους Omnicom και Interpublic Group.

Στο μεταξύ, η MJZ κέρδισε το Palme D'Or, που απονέμεται στην κορυφαία εταιρεία παραγωγής της διοργάνωσης, με τις Smuggler και The Mill να ακολουθούν. Επιπλέον, το Grand Prix for Good πήγε στην καμπάνια "Refugee Nation" της Ogilvy New York για την Amnesty International, ενώ ο Creative Chairman και Founder της Droga5, David Droga κέρδισε το φετινό Lion of St. Mark για τη σημαντική συνεισφορά του στη βιομηχανία.