To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διονύσης Τσίτος: Tο ελληνικό Μάρκετινγκ συνεχίζει να είναι ψηλά

Διονύσης Τσίτος: Tο ελληνικό Μάρκετινγκ συνεχίζει να είναι ψηλά

Ο Διονύσης Τσίτος, Commercial Director της Volton και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Marketing Excellence Awards 2019, μιλά στο adbusiness για τη φετινή διοργάνωση του κορυφαίου θεσμού του Marketing στη χώρα μας, τους στόχους που έχουν τεθεί και τα νέα στοιχεία, ενώ υπογραμμίζει τη σημασία και την αξία του για την ελληνική αγορά.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Η φετινή διοργάνωση των Marketing Excellence Awards μπαίνει στην τελική της ευθεία. Ποιος είναι ο στόχος σας για αυτήν ως Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής;

Δ.Τ.: Τα ΜΕΑ είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος θεσμός του Μάρκετινγκ στη χώρα μας. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση τόσο των εταιρειών ή των Οργανισμών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις σε καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις Μάρκετινγκ όσο και των πραγματικών πρωταγωνιστών, που δεν είναι άλλοι από τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ. Οι στόχοι που έχουμε θέσει για φέτος ως οργανωτική επιτροπή είναι να διοργανώσουμε μια γιορτή διαφοροποιημένη ως προς το ύφος και να έχουμε περισσότερες συμμετοχές, ειδικά από εταιρείες που μέχρι τώρα δεν είχαν συμμετοχή στο θεσμό μας. Προσωπικός μου στόχος είναι η φετινή διοργάνωση να αναδείξει τον νευραλγικό ρόλο του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για όλο τον κλάδο.

adb: Ποιοι άλλοι αποτελούν την Οργανωτική Επιτροπή μαζί σας;

Δ.Τ.: Συνοδοιπόροι μου στην Οργανωτική Επιτροπή είναι καταξιωμένα στελέχη, μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (EIM) με γνώσεις, ήθος και όραμα από όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ όπως ο Πάνος Αλεξόπουλος - CMO στο Φυσικό Αέριο Αττικής, ο Βαγγέλης Παπαλιός - Εκδότης της Direction Business Network, ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος - Μanaging Director της Reason to believe, η Κατερίνα Νικολάου - Founder & Senior Consultant της Blueseize, και ο Νέστος Σαράφογλου - Marketing Director της Vitex

adb: Ποια προγράμματα μπορούν να υποβληθούν στα Marketing Excellence Awards και μέχρι πότε;

Δ.Τ.: Ο θεσμός απευθύνεται στο σύνολο των επιχειρήσεων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, για τις οποίες το Μάρκετινγκ έχει στρατηγική θέση και πρωτοστατεί στην ανάπτυξη και την ευημερία τους. Στα ΜΕΑ 2019 μπορούν να υποβληθούν όλες οι ενέργειες/δράσεις Μάρκετινγκ που υλοποιήθηκαν από την 1/8/2017 έως και την 31/12/2018. Καταληκτική ημερομηνία Υποβολής των υποψηφιοτήτων είναι η 31/3/2019.

adb: Ποιες κατηγορίες περιλαμβάνει η διοργάνωση; Υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τις προηγούμενες φορές;

Δ.Τ.: Η διοργάνωση περιλαμβάνει 6 βασικές κατηγορίες, στις οποίες θα δοθούν συνολικά 24 βραβεία. Πιο αναλυτικά, οι κατηγορίες και τα βραβεία είναι:

Connecting with Customers/Consumers

Βραβεία: Customer - Consumer insights / Customer Loyalty / Customer Experience

Building Powerful Brands

Βραβεία: New Brand, Product / New Brand, Service / Brand Extension, Product / Brand Extension, Service / Brand Revitalization / Global Brand Marketing / Long Term Marketing Excellence

Communicating Effectively

Βραβεία: Integrated Marketing Communications / Digital Marketing Communications / B2B Marketing Communications / Content Marketing Communications / Employee Marketing Communications / Low budget Marketing Communications / Cause related Marketing Communications

Connecting with the Point of Sale

Βραβεία: Building Distribution Networks / Consumer Activation at the Point of Sale / Omni Channel Presence

Growing through Extroversion

Βραβεία: Tourism Marketing / Export Marketing

Building the New Economy

Βραβεία: Start-ups Marketing / E-Commerce Marketing

Φέτος, εκτός από το Βραβείο Leading-edge Thinking Marketing Excellence Award, θα εγκαινιάσουμε και το Βραβείο Marketing Excellence Grand Award.

adb: Γενικότερα, υπάρχουν κάποια νέα στοιχεία φέτος στη διοργάνωση;

Δ.Τ.: Εκτός από το νέο Βραβείο Marketing Excellence Grand Award, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, διότι εκτός από την επιστημονική εποπτεία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και την υποστήριξη από τον Τομέα Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) της ΕΕΔΕ, την  Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκόπησης &  Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ), φέτος θα έχουμε για πρώτη φορά και την υποστήριξη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).

Παράλληλα, φέτος, θεσμοθετούμε για πρώτη φορά μια σειρά παρουσιάσεων σε πανεπιστημιακά ιδρύματα όπου οι βραβευθέντες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα case studies τους στους φοιτητές σχετικών αντικειμένων.

adb: Τι θα λέγατε πως έχει οδηγήσει στην εδραίωση και την καταξίωση του θεσμού στην ελληνική αγορά;

Δ.Τ.: Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει στην εδραίωση και την καταξίωση του θεσμού στην ελληνική αγορά, είναι οι εξής τρεις:

• Τα ΜΕΑ είναι ο μοναδικός θεσμός επιβράβευσης της αριστείας στο Μάρκετινγκ στη χώρα μας και μάλιστα οργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing και όχι από κάποιον τρίτο μη συναφή φορέα.

• Η αξιολόγηση βασίζεται εξ ολοκλήρου σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια και λαμβάνει υπόψη της τις πλέον σύγχρονες τεχνικές, αλλά και τα πλέον δοκιμασμένα επιστημονικά εργαλεία στο γνωστικό χώρο του Μάρκετινγκ.

• Η επιτροπή αξιολόγησης και βαθμολόγησης αποτελείται από υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων, του χώρου του Μάρκετινγκ, της Επικοινωνίας, της  Έρευνας Αγοράς, καθώς και από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.

adb: Ποιος θεωρείτε πως είναι ο ρόλος των Marketing Excellence Awards σήμερα;

Δ.Τ.: Είναι προφανές σε όλους ότι ζούμε σε μια περίοδο αλλεπάλληλων αλλαγών και προκλήσεων σε όλο το φάσμα του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, ο ρόλος του Μάρκετινγκ είναι καθοριστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη τόσο της ελληνικής επιχείρησης όσο και της ελληνικής οικονομίας. Ο θεσμός των Marketing Excellence Awards έρχεται να αναδείξει τη σημασία του ρόλου του Μάρκετινγκ και τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει στην επιχείρηση. Ταυτόχρονα, αποτελεί πηγή έμπνευσης τόσο για τους νέους επαγγελματίες όσο για τους φοιτητές και σπουδαστές του Μάρκετινγκ.

adb: Γιατί κάποιος να λάβει μέρος στα Marketing Excellence Awards; Τι θα αποκομίσει από τη συμμετοχή στο θεσμό;

Δ.Τ.: Για πάνω από δέκα χρόνια ο θεσμός αποδεικνύει ότι το ελληνικό Μάρκετινγκ βρίσκεται ψηλά, συμβάλλοντας στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη, και μάλιστα υπό συνθήκες πολύ επώδυνες τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τις επιχειρήσεις και την οικονομία μας.  Όλοι εμείς που εργαζόμαστε σ’ αυτήν τη λειτουργία έχουμε υποχρέωση να αναδείξουμε τη δουλειά μας. Ο συγκεκριμένος θεσμός δίνει μια σπουδαία ευκαιρία σε κάθε στέλεχος Μάρκετινγκ να το πετύχει και σε κάθε επιχείρηση-οργανισμό να διεκδικήσει μια μοναδική ευκαιρία επιβράβευσης αλλά και εκτεταμένης προβολής των βέλτιστων πρακτικών της. Για αυτόν το λόγο καλώ όλα τα στελέχη Μάρκετινγκ αλλά και τους CEO των επιχειρήσεων - οργανισμών τους να δώσουν με τη συμμετοχή τους ένα δυναμικό «παρών» στα Marketing Excellence Awards 2019.