To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie Awards: Η Άλφα για ακόμα μία χρονιά κατακτά την κορυφή

Effie Awards: Η Άλφα για ακόμα μία χρονιά κατακτά την κορυφή
Μια ακόμη επιτυχία στο ενεργητικό της μπύρας ΑΛΦΑ, καταγράφεται με χρυσό! Μένοντας σταθερή στις αξίες, την προσωπικότητα και το DΝΑ της, η ΑΛΦΑ βραβεύτηκε με το Gold Effie στην κατηγορία Sustained Success Campaigns των φετινών Effie Awards, που αφορά τη συνεχομένη επιτυχία για διάστημα μεγαλύτερο των 3 ετών διαφημιστικών καμπανιών. Η βράβευση της ΑΛΦΑ, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά, τη δύναμη της συνέπειας στη στρατηγική επικοινωνίας, σε συνδυασμό με μία μεγάλη δημιουργική ιδέα.

Οι διαφημίσεις που υλοποιήθηκαν για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από την Soho Square Athens, έκλεψαν τις καρδιές κοινού και κριτικών αποδεικνύοντας ότι η διαφήμιση μπορεί να ξεδιπλώσει καταπληκτικές ιστορίες και οτι το μήνυμα μπορεί να είναι εξίσου ισχυρό με το προϊόν.

Με κοινό παρονομαστή την αξία και τη δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων, που ήρθαν στο προσκήνιο μέσα από τις κινηματογραφικές ιστορίες και αναδείχθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, η ΑΛΦΑ κατάφερε να κερδίσει την καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών. Ο ιδιαίτερα συγκινητικός τρόπος που παρουσιάζονται οι ιστορίες και παράλληλα τα εμβληματικά ελληνικά τραγούδια που έχουν «ντύσει» τις καμπάνιες, θυμίζουν τις σταθερές μας αξίες και τις στιγμές που διαμορφώνουν τη ζωή μας. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα, να μετατρέψουν μια οικεία μπύρα με προσιτή τιμή, σε μία μάρκα που έκανε όλους τους Έλληνες να νιώθουν περήφανοι που κρατούν στο χέρι μια ΑΛΦΑ.

Η κα Μυρσίνη Τσουκάκη, Marketing Manager της ΑΛΦΑ, δήλωσε σχετικά

«Τα τελευταία χρόνια η Άλφα έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις στη διοργάνωση των Effie Awards. Η φετινή βράβευση επιβεβαιώνει ότι η σημασία των ανθρώπινων δεσμών είναι μια ανάγκη διαχρονική και πάντα επίκαιρη – ίσως τώρα περισσότερο από ποτέ. Το να υπηρετούμε με συνέπεια αυτή την ανάγκη ήταν, είναι και θα παραμείνει ο βασικός μοχλός ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας για τη μάρκα μας».