To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ελληνικό «άρωμα» στα EMEA SABRE AWARDS

Ελληνικό «άρωμα» στα EMEA SABRE AWARDS
Ελληνικό «άρωμα» στα EMEA SABRE AWARDS

Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές συμπεριλαμβάνονται στη shortlist για τα 2013 EMEA Gold and Platinum SABRE Awards. Tόσο η  Weber Shandwick Athens όσο και το V+Ο Group διεκδικούν με δύο εκστρατείες τη διάκριση,

Αναλυτικότερα, όσον αφορά τη Weber Shandwick Athens, υποψήφιες –σε διαφορετικές κατηγορίες- είναι οι καμπάνιες για το ISUZU D-Max και για το λανσάρισμα της Ρέα Μαιευτική Γυναικολογική Κλινική.

Από την άλλην η V+O έχει την χαρά να βλέπει όλες τις εταιρείες του Group της (V+O, Unlimited Creativity, Bakers Digital Communication) να είναι υποψήφιες για μια διάκριση. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία έχει προκριθεί στην shortlist με την καμπάνια Instant Survey που δημιούργησε για OTE-Cosmote σε συνεργασία με την θυγατρική της Unlimited Creativity ενώ διάκριση διεκδικεί και η καμπάνια «Give Greece a chance» για την υλοποίηση της οποίας έχουν συμβάλει οι V+Ο, Βakers Digital Communication, Felix BNI και IPG Mediabrands.

Οι φιναλίστ για τις μεγάλες διακρίσεις επιλέχθηκαν μέσα από 2.400 συμμετοχές και οι νικητές αναμένεται να ανακοινωθούν στις 30 Μαΐου σε ειδική εκδήλωση στη Βαρκελώνη.

Τα Sabre Awards αποτελούν έναν από τους πιο σημαντικούς θεσμούς για το χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και επιβραβεύουν καμπάνιες PR που επιδεικνύουν υψηλά επίπεδα δημιουργικότητας, ακεραιότητας και αποτελεσματικότητας.