Dove και Ogilvy πρωταγωνίστησαν στα Effie Awards 2024
Με 4 βραβεία γιόρτασαν το Dove και η Οgilvy τη συνεργασία τους στη φετινή διοργάνωση των Εffie Hellas 2024, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 10 Ιουλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 4 βραβεία γιόρτασαν το Dove και η Οgilvy τη συνεργασία τους στη φετινή διοργάνωση των Εffie Hellas 2024, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 10 Ιουλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κριτική επιτροπή βαθμολόγησε το καλύτερο έργο στην κατηγορία “Καλύτερη ερμηνεία από Ηθοποιό”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία εταιρεία που προωθεί ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον και μία δυναμική εταιρική κουλτούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGreek Business Champion και Πρωταγωνιστής Κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιχείρηση της Χρονιάς η Metlen Energy & Metals
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την καμπάνια “Novibet Θέλω” από τη 4WiseMonkeys
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινοτόμα καμπάνια της nrg που κατέκτησε το κοινό και αναδείχθηκε κορυφαία στα Effie Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι απέσπασαν τις κορυφαίες διακρίσεις στην γιορτή της αποτελεσματικότητας στην επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή περισσότερων από 5.500 μαθητών και 155 Σχολείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά αριθμεί 20 βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταρρίπτοντας το ρεκόρ της με 35 βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε Gold διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για την προσφορά στην κοινωνία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory