«ΖΑΓΟΡΙ»: Προϊόν Της Χρονιάς και #1 στη Λίστα Top Brands 2022 στην κατηγορία του
Η προτίμηση των καταναλωτών στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι ιδιαίτερα τιμητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η προτίμηση των καταναλωτών στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι ιδιαίτερα τιμητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικά 50 digital creators και ένα ξεχωριστό ‘Idol Of The Year’ είναι υποψήφιοι για τα ABOUT YOU Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για το video “Peloponnese - Greece beyond the obvious” που δημιούργησε για την Περιφέρεια Πελοποννήσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Ogilvy έχει κερδίσει ξανά βραβείο Webby το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Zenith και η Starcom απέσπασαν συνολικά 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεία, καθώς και 1 Βραβείο Μελών στα IAB Hellas Mixx Awards 2021, για τις επιτυχημένες media και digital καµπάνιες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την κορυφαία διάκριση «Best in Show» απέσπασαν στα IAB Hellas Mixx Awards 2021 οι Wunderman Thompson Athens και Vodafone CU Youth Team για την καµπάνια “Open to All World”. Οι άνθρωποι πίσω απ’ την καµπάνια µάς µίλησαν για τα στοιχεία που έφεραν τις διακρίσεις στο θεσµό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρία χρυσά βραβεία για το σχεδιασμό προϊόντων που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες για κάθε τρόπο ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oριστική λήξη του χρόνου υποβολής συμμετοχών ή αλλαγών/προσθηκών σε υποστηρικτικό υλικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα media agencies του Publicis Groupe Greece κέρδισαν συνολικά 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεία, καθώς και 1 Βραβείο Μελών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ariya αναγνωρίστηκε για την καινοτομία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις κατηγορίες Brand Awareness and Positioning και Social
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παράσημα απένειμε την Τρίτη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, σε ειδική τελετή στο Προεδρικό Μέγαρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory