ECOTROPHELIA: Νικήτρια η... καινοτομία!
Το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Google, McKinsey και Rocket Internet ανακοίνωσαν τα βραβεία Digital Top 50, για να γιορτάσουν την ανεπτυγμένη τεχνολογική σκηνή της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η φορά πραγματοποιείται στη χώρα μας ο διαγωνισμός Corporate Superbrands Greece 2016, o οποίος εντάσσεται στα πλαίσια του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP κέρδισε τον τίτλο του Holding Company of the Year για έκτη διαδοχική χρονιά στο Cannes Lions International Festival of Creativity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βράβευση αφορά στην ταινία «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου η υποβολή συμμετοχών, την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου η Τελετή Απονομών.
Τα φετινά βραβεία γιορτάζουν την 20η επέτειό τους με αύξηση 30% στις συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο ελληνικό ψηφιακό δίκτυο απέσπασε 13 βραβεία στα DIME 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανώτατη διάκριση “Diamond” για τη στρατηγική και τις δράσεις που εφαρμόζει για τη βιώσιμη ανάπτυξη έλαβε ο Όμιλος ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2 βραβεία GOLD διακρίθηκε η WIND για τις εκστρατείες που υλοποιεί στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 8η συνεχή χρονιά, το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης στηρίζει και επιβραβεύει την Εταιρική Υπευθυνότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια για τη φροντίδα των αστέγων, οδήγησε την εταιρεία στην κατάκτηση του φετινού Grand Prix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory