To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson Athens - Vodafone CU: Προσπαθούµε να ξεπερνάµε συνεχώς τον εαυτό µας

Wunderman Thompson Athens - Vodafone CU: Προσπαθούµε να ξεπερνάµε συνεχώς τον εαυτό µας

Την κορυφαία διάκριση «Best in Show» απέσπασαν στα IAB Hellas Mixx Awards 2021 οι Wunderman Thompson Athens και Vodafone CU Youth Team για την καµπάνια “Open to All World”. Οι άνθρωποι πίσω απ’ την καµπάνια µάς µίλησαν για τα στοιχεία που έφεραν τις διακρίσεις στο θεσµό, τις προκλήσεις που έκρυβε το project αλλά και τις τάσεις που καταγράφονται σήµερα όσον αφορά αφενός την επικοινωνία στο νεανικό κοινό, αφετέρου το digital marketing.

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς


Τι σηµαίνουν για την εταιρεία οι διακρίσεις στα φετινά IAB Mixx Awards και ειδικά η κορυφαία βράβευση της διοργάνωσης Best in Show;


Κώστας Νιώτης (Head of Digital & Innovation Wunderman Thompson Athens): Η Wunderman Thompson Athens πιστεύει και στηρίζει τον ΙΑΒ Ηellas, τόσο ως ενεργό µέλος του οργανισµού όσο και µε τη σταθερή παρουσία του στα IAB MIXX Awards. H φετινή µεγάλη διάκριση µας έκανε ιδιαίτερα χαρούµενους, αφού ήρθε σε µια πολύ ξεχωριστή στιγµή για την εταιρεία µας, καθώς η Wunderman Thompson επανασυστήνεται στην αγορά µε ένα νέο, φρέσκο και πιο δυναµικό πρόσωπο από ποτέ. Φέρνουµε για τους πελάτες µας το πλέον ολιστικό proposition για τα brands που πιστεύουν στο µέλλον, για τα brands που αγαπούν το growth. Λαµπρό παράδειγµα τέτοιου mindset, η µοναδική στο χώρο µας οµάδα της Vodafone, το youth team του Vodafone CU.

Ευχαριστούµε λοιπόν τα µέλη της επιτροπής για την ανάδειξη της δουλειάς µε τη διάκριση Best In Show και υποσχόµαστε να µη σταµατήσουµε να προσπαθούµε να ξεπερνάµε τον εαυτό µας.

Ποια στοιχεία θεωρείτε πως έφεραν τα βραβεία; Τι έκανε τη συγκεκριµένη δουλειά να ξεχωρίσει;

 

Ηλίας Γκάρλας (Creative Director Wunderman Thompson Athens), Πήτερ Οικονόµου (Senior Art Director Wunderman Thompson Athens): Αγαπάµε το ψηφιακό οικοσύστηµα και µας το ανταποδίδει πάντα αγκαλιάζοντας τις δουλειές µας. Τα IAB Mixx Awards µας βραβεύουν για µια ακόµη φορά και αυτό φέρνει µεγάλη χαρά στη CU youth οµάδα, διότι µε αυτά τα πολύ τιµητικά IAB Mixx Awards σήµερα αγγίζουµε τον µαγικό αριθµό των 70 βραβείων σε όλους τους θεσµούς τα τελευταία χρόνια! Τα δυνατά στοιχεία της επικοινωνίας, του σχεδιασµού αλλά και του initiative per se, συνάντησαν τις αξίες του youth culture & mindset, απαντώντας στο insight: «Θέλω να είµαι ανεξάρτητος, να ζω σ’ έναν κόσµο ανοιχτό και στην επικοινωνία µε τους φίλους µου να νιώθω ελεύθερος, να µη σκέφτοµαι σε ποιο δίκτυο ανήκουν». Αναζητούν ανεξαρτησία, απορρίπτουν τους διαχωρισµούς, τα στερεότυπα και τους περιορισµούς. Ξεχώρισε γιατί απάντησε αληθινά και στην πράξη, χωρίς ταµπέλες και όρια: «Η επικοινωνία µας ενώνει, γιατί να µας χωρίζουν τα δίκτυα;». Ακόµη µεγαλύτερη αξία έχει το γεγονός ότι όταν πριν από αρκετά χρόνια ξεκινήσαµε να µιλάµε για συµπερίληψη και διαφορετικότητα, δεν µας πίστεψαν όλοι, αλλά εµείς συνεχίσαµε. Γιατί κάποιος έπρεπε να ανοίξει το δρόµο...

Πώς προσεγγίσατε την εν λόγω καµπάνια στο digital περιβάλλον; Ποιες λύσεις digital marketing χρησιµοποιήσατε;


Κατερίνα Κόρκακα (Digital & Media Manager Vodafone): Το Open To All World είναι µια 360o καµπάνια η οποία στο πλάνο επικοινωνίας της περιλάµβανε µια πληθώρα digital καναλιών, τα οποία προσεγγίσαµε µε µια custom λογική στο εκάστοτε µέσο. Πιο συγκεκριµένα, η ταινία της καµπάνιας έγινε tailor-made στα διάφορα social formats, ώστε να είναι κατάλληλη για κάθε placement, ενώ προχωρήσαµε και σε διαφορετικά edits, για να ενισχύσουµε το performance στα social media. Ταυτόχρονα, διαφορετικά SoMe υλικά (Facebook, Instagram, Tik Tok) δηµιουργήθηκαν, για να αναδείξουν τη διαφορετικότητα του youth κοινού και να επικοινωνήσουν το βασικό µας µήνυµα. Επιπλέον, κάναµε δηµιουργική στόχευση των subsegments του κοινού-στόχος στο YouTube µε δηµιουργία tailor-made videos που βασίζονται στο περιεχόµενο που καταναλώνουν οι νέοι. Επίσης, έγιναν ειδικές native ενέργειες µε youth publishers που επικοινωνήθηκαν στα δικά τους SoMe channels. Τέλος, σε Facebook/IG/TikTok δηµιουργήθηκε σχετικό social περιεχόµενο και πραγµατοποιήθηκε ένα ειδικό social activation µε το hashtag #kati_pros_olous, αξιοποιώντας influencers για την παραγωγή UGC από τους χρήστες.

Πώς έχει υποδεχθεί το κοινό τη συγκεκριµένη δουλειά; Ποιο feedback έχετε λάβει;


Ηλίας Γκάρλας, Ειρήνη Αναγνωστοπούλου (Account Manager Wunderman Thompson Athens): Αποδεικνύεται συνεχώς ότι ένα youth brand είναι αναγκαίο να παραµένει αυθεντικό στον τρόπο µε τον οποίο επικοινωνεί µε το κοινό, να ενισχύει το relatability και το engagement, να προβάλλει την αλήθεια του και να το εµπνέει µε έναν meaningful τρόπο. Η open φιλοσοφία του CU ταιριάζει στον τρόπο σκέψης τους και δηµιουργεί µια βαθύτερη σύνδεση µάρκας και κοινού, κοινό το οποίο πάντα µας υπενθυµίζει ξεκάθαρα ότι είναι φουλ απαιτητικό. ∆εν κρύβουν τη σκέψη τους άλλωστε - εκτός από τις έρευνες έχουµε τα open κανάλια µας για άµεσο feedback και ευτυχώς ήταν απόλυτα θετικό και ενθουσιώδες. Για λίγο βέβαια, διότι απαιτούν το επόµενο initiative άµεσα…

Ποια είναι τα challenges που υπάρχουν σήµερα όσον αφορά την επικοινωνία στο νεανικό κοινό;

 

Κωνσταντίνος Μουµούρης (Marketing Tribe Lead Vodafone), Ελένη Μεζίτη (Youth Product Owner Vodafone): Οι προκλήσεις στον τοµέα του marketing & communications είναι πολλές, πόσω µάλλον σε µια αγορά τόσο δυναµική, όπως είναι αυτή των youth brands, που απευθύνεται σε ένα κοινό που συνεχώς αναζητάει και ανακαλύπτει νέες τάσεις.  Έχει παρατηρηθεί από πολλές έρευνες τα τελευταία χρόνια πως οι νέοι εµπιστεύονται brands τα οποία είναι αυθεντικά. Αυτό σηµαίνει ότι ένα brand πρέπει να είναι original στον τρόπο µε τον οποίο επικοινωνεί, πρέπει να προβάλλει τη δική του αλήθεια και φυσικά να εµπνέει ουσιαστικά και σε βάθος. Επίσης, είναι πολύ σηµαντικό τα brands να βρίσκονται εκεί που βρίσκεται το κοινό και να έχουν ένα purpose στο DNA τους. Οι νέοι επιλέγουν µάρκες που επιστρέφουν κάτι πίσω στο community, µε διαφάνεια. Εάν ένα brand καταφέρει να είναι αυθεντικό και φυσικά συνεχίσει να υπηρετεί έναν µεγαλύτερο σκοπό, τότε η ίδια η επικοινωνία βοηθάει τους πελάτες να κάνουν connect σε βαθύτερο επίπεδο, όχι µόνο επιφανειακά. Το consideration µπορεί εν καιρώ να µεταφραστεί σε brand love.

Ποια είναι η εικόνα αυτήν τη στιγµή στην ελληνική αγορά digital marketing; Tι χρειάζεται κατά τη γνώµη σας, προκειµένου να εκπληρώσει πλήρως τη δυναµική της και να αναπτυχθεί περαιτέρω;

Ηλίας Γκάρλας: Πιο θετική από ποτέ, το απόλυτο boom.  Όλα συντείνουν στη δυναµική εξέλιξη και ανάπτυξη. Βασικό στο κάδρο οι νέες ευκαιρίες οι οποίες προκύπτουν από τη νέα συνθήκη metaverse. Εννοείται τo AI και πώς θα µας βοηθήσει να δηµιουργήσουµε automatic general marketing tasks, καλύτερο reporting και διαυγές monitoring. Θα πρωταγωνιστήσουν, φυσικά, οι προσφερόµενες εµπειρίες στους καταναλωτές, γιατί είναι το «νόµισµα» και στο digital/SoMe περιβάλλον. Σίγουρα, το Content segmentation, η στόχευση κοινού, η εξατοµίκευση. Τη σηµασία τους έχουν και ο αντίκτυπος των νέων κανονισµών απορρήτου -τα προσωπικά δεδοµένα και η εµπιστοσύνη- και οι proactive δράσεις για ετοιµότητα. Η αγορά αναζητά συνεχώς νέες ψηφιακές δεξιότητες, χαρακτηριστικό της επιτάχυνσης η οποία σηµειώθηκε τα τελευταία χρόνια για τους γνωστούς λόγους. Αυτό που χρειάζεται, είναι ενισχυµένη στρατηγική στο σχεδιασµό και τα brands να τολµούν όσο πάει. Α, και το πιο αναπάντεχο storytelling δεν έβλαψε ποτέ… Ραντεβού στο metaverse.

TAGS: Wunderman