To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Xρυσή χρονιά για την Hill+Knowlton Strategies

Xρυσή χρονιά για την Hill+Knowlton Strategies
Xρυσή χρονιά για την Hill+Knowlton Strategies

Η Hill+Knowlton Strategies, η μεγαλύτερη εταιρεία strategic communications και μέλος του WPP Group, στη φετινή απονομή των Ermis Awards απέσπασε συνολικά 6 βραβεία στις κατηγορίες Ermis Ad και Ermis PR.

Αναλυτικά:
A. Στην ενότητα Ermis Ad η Ηill+Knowlton Strategies/Digital απέσπασε  1 Εrmis Gold και ένα Bronze για την ενημερωτική εκστρατεία για την Αντισύλληψη «Διάλεξε Στάση». Συγκεκριμένα,  στην κατηγορία  Digital Video έλαβε Ermis Gold για το έργο «Ανδρας έγκυος» και Ermis Βronze για το video “Party. ”
B. Στην ενότητα Ermis PR κέρδισε 2 Ermis Silver και 2 Bronze για ανάλογα προγράμματα επικοινωνίας
:

Aναλυτικά:

Εrmis Silver (2)
1) «Ο Μακεδονικός χαλβάς και το Μακεδονικό Ταχίνι πάνε digital» (κατηγορία: Digital PR)
2) «Aτμόσφαιρα Wembley από τη Heineken στην Αθήνα» (κατηγορία: Σχέσεις με τα ΜΜΕ)


Ermis Bronze (2)
3) «Διάλεξε Στάση», ενημερωτική εκστρατεία για την Αντισύλληψη υπό την αιγίδα της  Α΄Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Αλεξάνδρα με χορηγό τη Bayer Hellas (κατηγορία: Kοινωνία και Επιχειρηματικότητα)
4) «Ελλάδα Μπορείς», holistic πρόγραμμα event marketing για την P&G και την EOE (κατηγορία: Events)


Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, CEO & Partner, της εταιρίας δήλωσε: \"Στη σύγχρονη επικοινωνία έχουν πέσει τα σύνορα μεταξύ διαφήμισης, δημoσίων σχέσεων,  digital & social media. Στην εποχή του Reputation Economy αυτό που μετράει είναι η στρατηγική και  οι μεγάλες ιδέες που δημιουργούν earned, shared publicity και engagement. H ομάδα διοίκησης της Hill+Knowlton Strategies με τη Φωτεινή Μπαμπανάρα, την Ελένη Κωνσταντινίδη, καταξιωμένους δημιουργικούς  και το τμήμα Client Service έκαναν εμάς και τους πελάτες μας υπερήφανους. Η μεγαλύτερη απόδειξη της καλής δουλειάς μας είναι η υψηλή αποτελεσματικότητα και το ROI που εξασφαλίσαμε για τους πελάτες μας με τις συγκεκριμένες καμπάνιες\".