To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ζenith & Starcom: Το digital marketing βρίσκεται στο επίκεντρο του Publicis Groupe

Ζenith & Starcom: Το digital marketing βρίσκεται στο επίκεντρο του Publicis Groupe


Η Zenith και η Starcom, τα media agencies του Publicis Groupe Greece, απέσπασαν συνολικά 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεία, καθώς και 1 Βραβείο Μελών, για τις επιτυχηµένες media και digital καµπάνιες των πελατών τους στα IAB Hellas Mixx Awards 2021. Oι άνθρωποι πίσω από τις επιτυχίες µάς δίνουν τις λεπτοµέρειες.

Συνέντευξη στον ∆ηµήτρη Τσουκαλά


Tι σηµαίνει για την εταιρεία η πολλαπλή -για ακόµη µια χρονιά- βράβευση στα φετινά IAB Mixx Awards;



Αντώνης Πασσάς (CEO, Publicis Groupe Greece & Southeast Europe)
: Η πολλαπλή µας βράβευση στα φετινά IAB Mixx Awards αποτελεί για εµάς στο Publicis Groupe Greece µια σηµαντική αναγνώριση της δουλειάς µας και επισφραγίζει την προσπάθειά µας να δηµιουργούµε καµπάνιες επικοινωνίας µε τη µέγιστη δυνατή απόδοση για τους πελάτες µας. Τα βραβεία που απέσπασαν δύο από τα media agencies του οµίλου µας, η Zenith και η Starcom, είναι ακόµα σηµαντικότερα, αν αναλογιστούµε πως το κριτήριο της «αποτελεσµατικότητας» βρίσκεται στον πυρήνα του διαγωνισµού, γεγονός που συνάδει πλήρως µε τον προσανατολισµό των media agencies µας, αλλά και του οµίλου µας συνολικά, για µεγιστοποίηση του ROI των πελατών µας. Τέλος, ένας ακόµα λόγος που είµαστε περήφανοι για τις βραβεύσεις µας, είναι η ιδιαιτερότητα του θεσµού των IAB Mixx Awards, καθώς πρόκειται για ένα διαγωνισµό που ακολουθεί τα διεθνή standards αξιολόγησης, γεγονός που καθιστά κάθε βράβευση ακόµα πιο ξεχωριστή.

Θα µας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για τις δουλειές που βραβεύθηκαν; Ποια στοιχεία τους θεωρείτε πως οδήγησαν στη διάκρισή τους;



Χρήστος Κουρούδης (Media Director, Starcom)
: H Starcom απέσπασε τρεις διακρίσεις για την Procter & Gamble, δύο στην κατηγορία Effective Use of Data και µία στην κατηγορία Best Brand/Product Launch. Κύριο χαρακτηριστικό και των τριών έργων ήταν η έµφαση στην εφαρµογή data driven στρατηγικών που οδήγησαν σε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσµατα.   

Για παράδειγµα, για τις ανάγκες της προωθητικής καµπάνιας της P&G στα καταστήµατα Μασούτης, στοχεύσαµε και σε τουρίστες, προσεγγίζοντάς τους την κατάλληλη στιγµή και στο σωστό µέρος. Για να το πετύχουµε αυτό, εντοπίσαµε τα καταστήµατα που παρουσιάζουν υψηλή επισκεψιµότητα σε τουρίστες, υλοποιήσαµε καµπάνια γεωγραφικής στόχευσης και στους προωθήσαµε εξατοµικευµένα µηνύµατα, που παραδόθηκαν στη µητρική τους γλώσσα, αξιοποιώντας τη δυνατότητα του Facebook στον προσδιορισµό της εθνικότητας/µητρικής γλώσσας κάθε χρήστη.

Επιπλέον, µε στόχο την ενίσχυση των πωλήσεων του ARIEL Pods, προχωρήσαµε σε λεπτοµερή ανάλυση όλων των δεδοµένων πωλήσεων (π.χ. neighborhood analytics, sales seasonal peaks). Με βάση αυτήν την ανάλυση, εντοπίσαµε τις τοποθεσίες/περιοχές που αντιπροσωπεύουν τις µεγαλύτερες ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη του brand και στοχεύσαµε σε αυτά τα σηµεία µε την εφαρµογή sampling και paid social media campaigns.



Αγγέλα Ρέντζου (Head of Digital Transformation 2.0, Zenith)
: H Zenith απέσπασε συνολικά πέντε διακρίσεις: τρία βραβεία για τη Fromageries Bel (2 Gold στις κατηγορίες “Experimental/Innovative Campaign”, “Social” και το Βραβείο των Μελών στην κατηγορία Experimental/Innovative Campaign) και δύο βραβεία για το brand Μάµος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (1 Gold στην κατηγορία “Best Original Content Series” και 1 Silver στην κατηγορία “Branded Content & Native Advertising).

Βασικό χαρακτηριστικό των καµπανιών που βραβεύτηκαν, ήταν το innovation και η δηµιουργική προσέγγιση που έµενε πάντα πιστή στη στρατηγική που είχαµε σχεδιάσει, ώστε να εξυπηρετηθεί πλήρως το brief των πελατών µας. Αυτό που µας έκανε να ξεχωρίσουµε συνολικά όµως, ήταν η εφαρµογή των latest media trends για την προσέγγιση των κοινών-στόχος.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι το brand Μάµος έγινε η πρώτη µάρκα µπίρας στην Ελλάδα που αξιοποίησε το ανερχόµενο µέσο των podcasts, για να δηµιουργήσει on-brand πρωτογενές περιεχόµενο και κατάφερε να µείνει για 25 ηµέρες στο top chart των Podcast του Spotify! Μέσα από µια «Back to the future” µορφή αφήγησης, όπως είναι τα Podcasts, καταφέραµε να συνδεθεί το brand µε ένα ιδιαίτερα δεκτικό αλλά παράλληλα επιλεκτικό κοινό.

Η καµπάνια για το Βel Group απέσπασε 2 Gold Βραβεία και βραβείο µελών. Τι θα λέγατε πως την έκανε να ξεχωρίσει;

Αγγέλα Ρέντζου (Head of Digital Transformation 2.0, Zenith): Με αφορµή τα 100 χρόνια La Vache Qui Rit, το brand µετέτρεψε το γέλιο σε προσφορά χαράς. Με µήνυµα το «Γέλα, είναι για καλό», η ενέργεια καλούσε τους χρήστες να µπουν σε µια εφαρµογή, να ηχογραφήσουν και να αποθηκεύσουν το γέλιο τους. Το La Vache Qui Rit το «µετέτρεψε» σε δωρεά προς την εµψυχωτική οµάδα «Άγγελοι της Χαράς», ώστε να ενισχύσει το έργο τους.

Για την προώθηση της ενέργειας αξιοποιήσαµε τη δηµοφιλή πλατφόρµα ψυχαγωγίας TikTok, που είναι άµεσα συνδεδεµένη µε το γέλιο, που ξεκινάει trends, συνδέει communities και ευαισθητοποιεί σε κρίσιµες πρωτοβουλίες φιλανθρωπικών ή άλλων σκοπών. Μέσα από το #GelaEinaiGiaKalo Challenge και το TikTok Gamified Branded Effect, καταφέραµε να δηµιουργήσουµε virality γύρω από την ενέργεια και υψηλό engagement µε δηµιουργία content από τους ίδιους τους χρήστες, που δώρισαν το γέλιο τους για καλό σκοπό.  Όσο περισσότερο γελούσαν, τόσο πιο πολύ γέµιζε η µπάρα γέλιου, και µέσα από αυτήν τη διασκεδαστική διαδικασία συνέβαλαν στον καλό σκοπό της ενέργειας.

Η πρωτοποριακή χρήση ενός innovative προϊόντος, όπως το TikTok, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασµό µε τον καλό σκοπό της ενέργειας, είναι, κατά τη γνώµη µας, τα στοιχεία που έκαναν την καµπάνια να ξεχωρίσει και να βραβευτεί.

Ποια είναι η φιλοσοφία και στρατηγική του Publicis Groupe όσον αφορά το digital marketing;

Αντώνης Πασσάς (CEO, Publicis Groupe Greece & Southeast Europe): Το digital marketing βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής και των δραστηριοτήτων του Publicis Groupe, τόσο σε παγκόσµιο όσο και σε τοπικό επίπεδο. Στην Ελλάδα, έχουµε προχωρήσει σε έναν µεγάλο βαθµό επένδυσης σε νέα ταλέντα, ώστε να µπορούµε σήµερα να πούµε ότι βρισκόµαστε σε ένα άριστο επίπεδο εξειδίκευσης στο digital marketing. Παράλληλα, ο όµιλος επενδύει στην τεχνολογία αλλά και στην τεχνογνωσία για το digital marketing, µε τελικό στόχο το “unlocking growth in the platform world”. ∆εν πρέπει να ξεχνάµε πως έχουµε την τύχη να ανήκουµε σε έναν διεθνή όµιλο που έχει ως core στρατηγική επένδυση και ανάπτυξη σε οποιαδήποτε future facing πτυχή της επικοινωνίας. Αυτό µας επιτρέπει να βρισκόµαστε ένα βήµα µπροστά από τις εξελίξεις στο χώρο του marketing, να είµαστε πάντα σε επαφή µε ό,τι συµβαίνει στον υπόλοιπο κόσµο και, κυρίως, να είµαστε από σήµερα προετοιµασµένοι για τις εξελίξεις του αύριο.

Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση των Mixx Awards και την Τελετή Απονοµής;



Βάσω Φραγγούδη (Head of Digital, Starcom)
: Ο Νικόλας Ράπτης ήταν καταπληκτικός οικοδεσπότης και βοήθησε, ώστε η απονοµή να κυλήσει µε ιδανικό τρόπο, χωρίς να χαθεί το ενδιαφέρον για τις βραβεύσεις. Επίσης, µπορέσαµε να δούµε δουλειές που επιβραβεύτηκαν σε µια ποικιλία κατηγοριών, γεγονός που µας έδωσε την ευκαιρία να δούµε πολλές και διαφορετικές -αλλά πάντα επιτυχηµένες- δηµιουργικές προσεγγίσεις της digital επικοινωνίας.

Ποιες τάσεις παρατηρείτε στην ελληνική αγορά digital αλλά και ποια ζητήµατα που χρήζουν προσοχής και ίσως άµεσης διόρθωσης; Τι εκτιµάτε για το άµεσο µέλλον;

Βάσω Φραγγούδη (Head of Digital, Starcom): Η κυρίαρχη τάση που παρατηρούµε, ειδικότερα στις µεγάλες και πολυεθνικές εταιρείες,  είναι η επικέντρωση στη νέα εποχή του cookie-less world targeting και στην αξιοποίηση των 1st-party data, που επιτρέπουν στα brands να αυξήσουν την εµπιστοσύνη και να δηµιουργήσουν ουσιαστικό engagement µε τους δυνητικούς πελάτες τους. Ταυτόχρονα, παρατηρείται µια διαρκής αναζήτηση για digital innovation, ενώ παράλληλα  πραγµατοποιούνται τα πρώτα δειλά βήµατα εισαγωγής στον κόσµο του metaverse, κυρίως ως µια προσπάθεια απόκτησης γνώσης παρά αναζήτησης business αποτελεσµάτων. Καθώς όλα τα µέσα έχουν γίνει digitized, εκτιµούµε ότι στο άµεσο µέλλον τα όποια silos της αγοράς µας θα περιοριστούν ακόµη περισσότερο και θα κυριαρχήσουν καµπάνιες omni-channel που θα παρέχουν οµοιόµορφη και συνεπή χρηστική εµπειρία σε όλα τα διαθέσιµα οχήµατα επικοινωνίας.