To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile

ΙΑΒ Europe: Σε συνεχή άνοδο digital και mobile
Την συνεχή άνοδο του mobile αλλά και γενικότερα του digital advertising καταδεικνύουν τα ευρήματα της έρευνας AdEx Benchmark για το πρώτο εξάμηνο του 2018, τα οποία ανακοίνωσαν σήμερα το ΙΑΒ Εurope σε συνεργασία με την IHS Markit.

Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, η ψηφιακή διαφήμιση(digital advertising) κατέγραψε ρυθμούς ανάπτυξης 10% στο πρώτο εξάμηνο του 2018, αγγίζοντας τα 27,5 δις ευρώ για την συγκεκριμένη περίοδο.
Eπίσης η έρευνα δείχνει πως η mobile διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δις ευρώ και βρίσκεται όλο και πιο κοντά στο να αντιστοιχεί στο 50% της συνολικής «πίτας» της ψηφιακής διαφήμισης.

Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως, σύμφωνα με το τελευταίο κύμα της European Programmatic Market Sizing Report, που, επίσης, πραγματοποιούν, IAB Europe και IHS Markit, πλέον πάνω από το 50% της διαφημιστικής επένδυσης σε display που υλοποιείται μέσω programmatic αφορά mobile formats.

Ακόμη από την έρευνα προκύπτει πως το Video αυξήθηκε με ρυθμό τετραπλάσιο από τηυν συνολική αγορά display και πλέον αντιστοιχεί στο 30% του συγκεκριμένου segment. Μάλιστα, η ανάπτυξη αυτή του video είχε σαν αποτέλεσμα και την αύξηση του μεριδίου του display στην συνολική αγορά ψηφιακής διαφήμισης.

Άλλωστε, το display advertising κατέγραψε άνοδο μεγαλύτερη από εκείνη του search στο πρώτο εξάμηνο του 2018. Αναλυτικότερα, το display έχει να επιδείξει ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 12.3% ενώ το αντίστοιχο μέγεθος του search, υπολογίζεται στο 10,2%. Bέβαια, όσον αφορά τον «τζίρο», το display ξεπέρασε και αυτό τα 10 δις ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2018 και πλέον αντιστοιχεί στο 40% της συνολικής ψηφιακής διαφήμισης.

Τo search, όμως, εξακολουθεί να προπορεύεται, με το μερίδιο του να υπολογίζεται στο 46%. Αξίζει να σημειωθεί πως το Display advertising συνεχίζει να γνωρίζει ισχυρή άνοδο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Στο πρώτο εξάμηνο του 2018 αναπτύχθηκε κατά 17,9% στην συγκεκριμένη περιοχή ενώ στην Δυτική Ευρώπη, η αντίστοιχη επίδοση ήταν 11,2%.

Γενικότερα, η περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης συνέβαλλε στην συνολική άνοδο της αγοράς καταγράφοντας ανάπτυξη 17%, ενώ οι περισσότερες ώριμες αγορές στην Δυτική Ευρώπη κυμάνθηκαν περί το 9%.

Όσον αφορά το άμεσο μέλλον, η IHS Markit εκτιμά πως η digital διαφημιστική δαπάνη θα ξεπεράσει τα 50 δις ευρώ το 2018.
TAGS: IAB Europe, IHS