To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΔΕ: Επιτυχημένο το 5ο Digital Session για το Performance Marketing

ΣΔΕ: Επιτυχημένο το 5ο Digital Session για το Performance Marketing

Με αυξημένη συμμετοχή διαφημιζομένων, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018, το 5ο Digital Session του ΣΔΕ με θέμα Performance Marketing: From Impressions to Conversions. Το γεγονός ότι ο βαθμός γνώσης του Performance Marketing είναι χαμηλός, ενώ η σημασία του για τις εταιρείες που επενδύουν στο Digital είναι αντιστρόφως ανάλογη, οδήγησαν στην επιλογή του φετινού, hot θέματος.

Το πέμπτο κατά σειρά session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους με τη συμβολή  και συμμετοχή των Marketing Performance Experts, Ηλία Σούση, Head of Domestic Market and YouTube, Google Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta, Ευτυχίας Μπάκα, Ε-commerce Manager Nestle Hellas, Μιχάλη Σαραντίδη Προϊστάμενος Τμήματος Germanos.gr, Διεύθυνση Digital & New Business Development, ‘Ομιλος ΟΤΕ, Δημήτρη Μανιάτη, Head of Secure-D at Upstream - Advisor, IPG Mediabrands & Reprise Media και Θοδωρή Μουλού, Group CEO GrowthRocks & Viral Loops.  

Το session κατέστησε σαφές ότι το το performance marketing δεν είναι υπόθεση «ειδικών», των e-commerce managers, ή όσων ασχολούνται με την digital επικοινωνία, αλλά όλων marketers που προσπαθούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στη σημερινή διαρκώς μεταβαλλόμενη digital εποχή.

Οι ομιλητές κάλυψαν κάθε πτυχή του performance – τι είναι, πώς μπορεί να συμβάλει στο growth, τι είναι το growth hacking ποια είναι τα διαθέσιμα κανάλια και ad formats, πώς αξιολογώ και με ποια εργαλεία μπορεί να βελτιωθεί η απόδοση – με λόγο συμπυκνωμένο και κατανοητό στους marketers. Εξαιρετικά χρήσιμα ήταν τα παραδείγματα, τα tips αλλά και τα  βασικά συμπεράσματα κάθε παρουσίασης.

Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε «είναι απλοικό να πούμε ότι το Performance Marketing μπορεί να γίνει από όλους.» Ωστόσο, μόνο θετικά αποτελέσματα θα φέρει αρκεί να  ασχοληθεί κανείς σοβαρά και συστηματικά. Όπως τόνισαν όλοι οι ομιλητές, υπάρχει όλη η πληροφόρηση και τα εργαλεία που, αν χρησιμοποιηθούν σωστά και συνδυαστικά, μπορεί το marketing να παραμείνει μαζικό και την ίδια στιγμή να προσεγγίζει τους καταναλωτές έναν προς έναν, ξεχωριστά χάρη στην τεχνολογία και τα data.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Digital παραμένει σταθερά στην κορυφή της ατζέντας του Συνδέσμου τα τελευταία χρόνια, με σημαντικός αριθμός δράσεων και πρωτοβουλιών, που προσδίδουνπραγματική αξία τόσο στα μέλη όσο και στην αγορά, σύμφωνα με τις αξιολογήσεις και το feedback που λαμβάνει ο Σύνδεσμος.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη Associate Marketing Director South East Europe της P&G, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Όμιλος  Εταιρειών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας Digital Acceleration Manager της Nestle, Ντέμη Καζάση Digital Acceleration Manager, Coca-Cola Central & Eastern Europe και Πάνος Μπάσιος, Head of Center of Digital Excellence,ΟΠΑΠ.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business, BusinessNews.gr, advertising.gr, της OTE Academy, του web app Conferience, της Arla Foods, της Nestleκαι της Coca Cola.

TAGS: ΣΔΕ