To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aποκλειστική συνεργασία TailWind EMEA & GlobalWebIndex

Aποκλειστική συνεργασία TailWind EMEA & GlobalWebIndex

Η TailWind EMEA και η GlobalWebIndex (GWI) ανακοινώνουν την αποκλειστική συνεργασία τους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, συνδυάζοντας την άριστη εξυπηρέτηση της Tailwind και τη βαθιά γνώση των τοπικών αγορών με την παγκόσμιας κλάσης έρευνας καταναλωτών της GWI.


Η κατανόηση της συμπεριφοράς  των καταναλωτών διαδραματίζει ολοένα και πιο κρίσιμο ρόλο στις σημερινές επιχειρηματικές αποφάσεις γι’ αυτό και οι marketing leaders αναγνωρίζουν την ανάγκη για τα ακριβέστερα και ενημερωμένα δεδομένα που  οδηγούν στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Η συνεργασία Tailwind  και GWI ενώνει τη βαθιά κατανόηση των τοπικών αγορών και των αναγκών των επιχειρήσεων στις εκάστοτε χώρες, με πλούσια δεδομένα από τη βαθύτερη, ομογενοποιημένη  έρευνα καταναλωτών σε 46 αγορές. Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα δίνει τη δυνατότητα στους marketers να κατανοήσουν το κοινό-στόχο τους και να λάβουν αποφάσεις που υποστηρίζονται επιστημονικά.

Στον πυρήνα των λύσεων που προσφέρει η GWI είναι: σκιαγράφηση και τμηματοποίηση κοινού, media planning & buying, επαλήθευση κοινού, brand tracking, ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και δεδομένων καθώς και  ευέλικτες λύσεις για custom έρευνα.

"Η συνεργασία με TailWind EMEA είναι ένα καθοριστικό βήμα ώστε να συνεχίσει η GlobalWebIndex να σημειώνει πρόοδο στην επέκταση της σε νέες αγορές", λέει ο Tom Smith, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της GlobalWebIndex. "Πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία της βαθιάς κατανόησης του εξειδικευμένου κοινού οπουδήποτε στον κόσμο που βοηθά στην δημιουργία στοχευμένων καμπανιών. Οι συνεργάτες μας προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες μας με πρόσβαση και εξειδίκευση στη τοπική αγορά."

Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA είπε,

«Η GlobalWebIndex μέσα από τις τριμηνιαίες έρευνες  που εκτελεί σε 46 αγορές καταφέρνει να προσφέρει κάτι περισσότερο από δεδομένα. Δίνει πρόσβαση στο μυαλό των καταναλωτών με το πλέον απλό τρόπο για τους χρήστες της πλατφόρμας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αυτήν τη μοναδική υπηρεσία στις τοπικές επιχειρήσεις, επιτρέποντας τους να γνωρίσουν το κοινό-στόχο τους σε βάθος, εντοπίζοντας τις αγοραστικές τάσεις νωρίς, και παράλληλα βοηθώντας τους να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. "