To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

DOPE Studio: Βραβείο «Ιστοσελίδα της χρονιάς» για το alumil.com

DOPE Studio: Βραβείο «Ιστοσελίδα της χρονιάς» για το alumil.com

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα της εταιρείας (alumil.com) που κατασκεύασε και επιμελείται η DOPE Studio, κέρδισε το βραβείο Website of the Year 2018 στην κατηγορία Manufacturing.

Τα εν λόγω βραβεία απονέμονται σε ιστοσελίδες που ξεχωρίζουν για την κορυφαία εμπειρία χρήστη που προσφέρουν καθώς και για την καινοτομία τους ως προς την εφαρμογή Sitefinity χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. Απονέμονται, δε σε ειδική τελετή στη Florida (στην οποία δεν θα παραβρεθούμε ).

Η επιλογή των νικητών έγινε σε δύο φάσεις με την πλατφόρμα της Alumil να παίρνει άριστα και στις δύο. Αρχικά, μία επιτροπή αξιολόγησης της Progress Sitefinity ξεχώρισε τους τρεις καλύτερους ιστότοπους ανά κατηγορία και, στη συνέχεια, η ψηφοφορία άνοιξε για το κοινό. Οι φετινοί 13 νικητές αναδείχθηκαν με βάση 30.000 ψήφους, ανακοινώθηκαν στις 4 Απριλίου 2019 και διακρίνονται για την ψηφιακή εμπειρία που παρέχουν, τη δημιουργικότητα, τον σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους.

Η Alumil, μια ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρία με διεθνή παρουσία σε 60 χώρες, έχει πλέον στα χέρια της ένα μοναδικό, βραβευμένο εργαλείο με υψηλό ROI, που τη βοηθά να συντονίζει όλες τις digital δράσεις της και να έρχεται πιο κοντά στις ανάγκες του ευρύτερου κοινού της.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ένα global site που εξυπηρετεί αποτελεσματικά διαφορετικό περιεχόμενο σε διαφορετικές περιοχές, χάρη στο Sitefinity DEC, το οποίο επέτρεψε τον καθορισμό διαφορετικών προσώπων και την προσωποποίηση περιεχομένου. Επιπλέον, οι μοναδικές επισκέψεις κατά τη διάρκεια του έτους αυξήθηκαν κατά 15%, ο χρόνος παραμονής στο site αυξήθηκε κατά 20%, ενώ το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) μειώθηκε κατά 30%.

Σημειώνεται ότι η alumil.com πρόκειται τόσο για B2C όσο και για ένα B2B ιστοσελίδα η οποία προσαρμόζεται δυναμικά ώστε να αντιλαμβάνεται μέσα από την συμπεριφορά των ανωνύμων χρηστών τις ανάγκες και την persona τους με σκοπό να τους δείχνει το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει μετατρέποντάς τους από ανώνυμους επισκέπτες σε επώνυμους, δίνοντας έτσι leads στις πωλήσεις για πιθανούς νέους πελάτες και συνεργάτες.