To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γίνε και συ πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού

Γίνε και συ πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού
Γίνε και συ πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού

Γράφει η ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

Πράγματι. Μια ομάδα διακεκριμένων Ελλήνων ομογενών, που είδαν τη χώρα τους να βρίσκεται απομονωμένη στο «μάτι του κυκλώνα», είχαν τη φαεινή και άκρως πατριωτική ιδέα (καθώς δεν έχουν κανένα απολύτως συμφέρον) να συμμετάσχουν ενεργά στην καμπάνια που θα διαρκέσει έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2013, που τρέχει μέσα από το http://come-to-greece-this-year.blogspot.com, αλλά και το «This year we visit Greece» (Φέτος επισκεπτόμαστε την Ελλάδα) στο Facebook.

Απλό concept… με μεγάλη απήχηση

Το concept είναι απλό και γρήγορο και κυρίως παραγωγικό: Ο χρήστης-εθελοντής ή υποστηρικτής της καμπάνιας δημιουργεί ένα μικρό βίντεο με ένα μικρό, απλό και λιτό προσωπικό μήνυμα διάρκειας το πολύ 3 λεπτών, το οποίο μαγνητοσκοπεί με όποιον προσφορότερο τρόπο βρει (μέσω κινητού, web cameras, skype camera, digital camera κ.τ.λ.). Το μήνυμα για πιο άμεσα και γρήγορα, ανεβαίνει (upload) στην ιστοσελίδα www.rapidshare.com και εν συνεχεία το link αποστέλλεται (forward) στο this.year.visit.greece.@gmail.com.

Επικοινωνία και συνεργασία

«Όλα τα άλλα είναι δική μας δουλειά» αναφέρει ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Στεφανόπουλος (που επιμελείται το πρακτορείο ειδήσεων greekamericannews.com, greekamericannewsagency. blogspot.com, ny-gr-kokkinh grammh.blogspot.com). «Η Ελλάδα πλήττεται σοβαρά, μεθοδικά, με σχεδιασμό και στοχευμένα! Βάλλεται καθημερινά και από παντού. Από μέσα και από έξω. Εντός και εκτός των τειχών. Mε πράξεις και ενέργειες που πλήττουν και στοχεύουν κυρίως τη ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας. Τον τουρισμό» αναφέρει ο έγκριτος δημοσιογράφος, που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη περισσότερα από 10 χρόνια.
«Η απάντηση σε όλα αυτά πρέπει και οφείλει να είναι άμεση!» σημειώνει. «Δημιουργική και παραγωγική. Συλλογική και υπεύθυνη. Αποτελεσματική. Και διαχρονική. Εθνική και πανεθνική! Με ενότητα και εθνική ομοψυχία. Χωρίς διαχωρισμούς. Χρειάζεται δράση. Εγρήγορση. Επικοινωνία και συνεργασία σε κάθε επίπεδο. Χρήση κάθε δυνατότητας που μας παρέχεται. Τη δύναμη του διαδικτύου, πλέον δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε για να πείσουμε, όλοι την γνωρίζουμε» αναφέρει.
«Με μια ομάδα συνεργατών, φίλων και εθελοντών αποφασίσαμε να δράσουμε και αυτό που δεν είναι εύκολο να έχει άμεση και όση απήχηση θα θέλαμε, ως χώρα εθνικά και συλλογικά, από την επίσημη κυβερνητική δράση, που ήδη καταβάλλει η Ελλάδα (μέσω ΕΟΤ και άλλων κρατικών φορέων), γιατί, εκτός όλων των άλλων παραμέτρων, απαιτεί χρόνο και χρήμα, ξεκινήσαμε να συμβάλουμε και εμείς! Μέσα από μια μη κυβερνητική δράση. Απλά! Χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος και κυβερνητικούς οικονομικούς πόρους, μέσω καταχωρίσεων που θα βάζαμε, όπως κάνουν δεκάδες άλλοι δήθεν ομογενειακοί φορείς, και έτσι νομίζουν πως βοηθούν -ενώ στην ουσία αρμέγουν το ελληνικό δημόσιο- αφού απαιτούνται έξοδα, μεγάλο κόστος και δαπάνες για κάθε πληρωμένη καταχώριση στον ομογενειακό Τύπο! Και να πεις ότι βάζεις καταχώριση στο διεθνή Τύπο, κατανοητό και επιβεβλημένο. Αλλά το να δίδεται καταχώριση στα ομογενειακά και μάλιστα περιορισμένης εμβέλειας και επιρροής, έστω και στην ομογένεια ή ακόμα χειρότερα ανύπαρκτα στην αμερικανική κοινή γνώμη, που είναι και οι εν δυνάμει επισκέπτες προς τους οποίους απευθύνεται το μήνυμα και η πρόσκληση μέσω της κάθε καταχώρισης, πολύ δεν πάει;» υπογραμμίζει με νόημα.
Όταν του ζητάμε να μας περιγράψει την όλη δράση, γίνεται αρκετά αναλυτικός. «Σχεδιάσαμε» λέει «κάποιους μήνες πριν, και συγκεκριμένα από τον περασμένο Μάρτιο, χωρίς τυμπανοκρουσίες -βλέποντας τη γενικότερη εικόνα εκείνη την περίοδο, όπου πλήττονταν καθημερινά η εικόνα της χώρας με 10άδες αρνητικά καθημερινά δημοσιεύματα στο διεθνή Τύπο- ένα αρκετά έξυπνο concept. Σχεδιάσαμε μια εκστρατεία υποστήριξης της Ελλάδος. Έτσι, μετά τα γεγονότα στην Ελλάδα (υπερδανεισμός, ΔΝΤ, καθημερινές απεργίες, κινητοποιήσεις, ασύμμετρες ένοπλες απειλές κ.τ.λ.) και ειδικά μετά τα όσα μας είπε ο Έλληνας πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, όταν βρεθήκαμε μαζί του στη Νέα Υόρκη, στη συνάντηση που είχαμε όλοι οι απεσταλμένοι ανταποκριτές και ντόπιοι ομογενείς συνάδελφοι δημοσιογράφοι στις 20 Ιουνίου, επιταχύναμε τις διαδικασίες. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, μια εκστρατεία μέσω διαδικτύου και σε αυτήν μέσα σε λίγες ημέρες, αφού άρχισε να δημοσιοποιείται, ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή 100άδες πολίτες Έλληνες ή ελληνικής καταγωγής, από όλο τον κόσμο. Μια προσπάθεια που όχι τυχαία ονομάσαμε International Campaign Supporting Greece - Διεθνής Εκστρατεία Υποστήριξης της Ελλάδας. Κεντρικό σύνθημά μας είναι: Στηρίζουμε την Ελλάδα. Μιλάμε για την Ελλάδα! Πάμε στην Ελλάδα!
Ο επίσημος ιστότοπος της εκστρατείας βρίσκεται στη διεύθυνση http://come-to-greecethis-year.blogspot.com, στο Facebook η εκστρατεία βρίσκεται στο "This year we visit Greece" και στο You Tube την αναζητάτε ως International Campaign Supporting Greece. Επιλέξαμε πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, με έναν κοινό παρανομαστή και ένα ζητούμενο. Την υποστήριξη, προώθηση και προβολή της πατρίδας μας με κάθε δυνατό τρόπο και προ πάντων χωρίς την εμπλοκή οποιασδήποτε κυβερνη- τικής υποστήριξης, για ευνόητους λόγους… και προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, αλλά και εκμετάλλευσης από επιτήδειους».




«Αν δεν έχεις δει την Ελλάδα δεν έχεις δει τίποτα»!

Όπως σημειώνει, με την καμπάνια «επιδιώκουμε σταδιακά και μεθοδικά, door to door, e-mail by email, να αλλάξουμε την εικόνα ότι η Ελλάδα είναι μόνο για διακοπές, προβάλλοντας το ξεπερασμένο πλέον -κατά τη γνώμη μας- πρότυπο "ήλιος, μπάνια, θάλασσες, μπακλαβάς, χορός, τζατζίκι και σουβλάκι, διακοπές", όπως έχει συνδεθεί η Ελλάδα στη συνείδηση του Ελληνοαμερικανού, αλλά και όλων των εν δυνάμει τουριστών». Στόχος, όπως λέει, «είναι να παρακινήσει όλους από κάθε χώρα να νιώσουν ότι έστω για μια φορά στη ζωή τους πρέπει να πάνε Ελλάδα. Να τους δημιουργήσει τη διάθεση να σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι τους στην Ελλάδα, οποιαδήποτε εποχή. Όποτε και αν μπορεί να σχεδιαστεί ένα ταξίδι, αρκεί να περάσει το σύνθημα ότι "αν δεν έχεις δει την Ελλάδα δεν έχεις δει τίποτα"! Κάθε εποχή στην Ελλάδα έχει τις δικές της χάρες».


Οι πρεσβευτές


Από τη Μάγια Τσόκλη

Πολύτιμη αρωγός και σύμβουλος στάθηκε εξ αρχής η δημοσιογράφος και πολίτης του κόσμου, η οποία έχει αφιερώσει τη δουλειά της στην προβολή των ιδιαιτεροτήτων κάθε τόπου της Ελλάδας, βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, Μάγια Τσόκλη.

…στον Mike Dukakis… και τους πολίτες του κόσμου

Σε αυτή την εκστρατεία μετέχουν γνωστές προσωπικότητες από όλο τον κόσμο με το δικό τους προσωπικό μήνυμα (το οποίο θα κάνει καθημερινά το γύρο του κόσμου από e-mail σε e-mail), όπως ο πρώην κυβερνήτης και υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ Mike Dukakis, ο οποίος συμβολικά άνοιξε την εκστρατεία αυτή με το δικό του προσωπικό και πολιτικό μήνυμα. Η Dina Titus, Δημοκρατική βουλευτής από τη Νεβάδα, ο γνωστός Έλληνας ιατρός, καθηγητής στο Διεθνές Κέντρο Μεταμοσχεύσεων στο Μαϊάμι και επικεφαλής του Τμήματος Μεταμοσχεύσεων, Andreas Tzakis, ο Demetrios Giannaros, καθηγητής Οικονομικών στο Hartford και αντιπρόεδρος της βουλής της πολιτείας του Connecticut, ο πολιτειακός γερουσιαστής της πολιτείας του Rhode Island, Leonidas Raptakis, η γνωστή και πετυχημένη Ελληνίδα σεφ Μαρία Λόη, γνωστοί πετυχημένοι Ελληνοαμερικανοί, όπως ο Dean Fakatselis και η Kay Fakatselis, επιστρατεύσαμε, φίλους, συναδέλφους, όπως η διακεκριμένη συγγραφέας και συνάδελφος συνεργάτιδά μας δημοσιογράφος Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη από τον Καναδά, ο πρώην πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου και γνωστός στην παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα για τα κείμενά του περί ελληνικής δημοκρατίας Γιώργος Κοντογιώργης, ο συνεργάτης μας και γνωστός καθηγητής στο Fordham University Νικόλαος Γεωργανζτάς, η πρώην βουλευτής της ΝΔ και διεθνούς κύρους αναγνωρισμένο top model Έλενα Κουντουρά, η Γιάννα Νταρίλη, πετυχημένοι Ελληνοαμερικανοί μεγάλοι επιχειρηματίες, όπως ο Mike Halkias, ιδιοκτήτης του Grand Prospect Hall, πολίτες από το Λονδίνο και την Αφρική, το Παρίσι και τις Βρυξέλλες, αλλά και μέρη του κόσμου όπου ζει ο Ελληνισμός, από όπου καθημερινά καταφθάνουν μηνύματα και video.