To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Επεκτείνει τις αντιμονοπωλιακές διαφημιστικές δεσμεύσεις στις ΗΠΑ

Google: Επεκτείνει τις αντιμονοπωλιακές διαφημιστικές δεσμεύσεις στις ΗΠΑ
Σε επέκταση των δεσμεύσεών της απέναντι στα αρμόδια αντιμονοπωλιακά όργανα των Ηνωμένων Πολιτειών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν τη διαφημιστική της πλατφόρμα και αποσύρουν third party περιεχόμενο από τα αποτελέσματα αναζήτησης, θα προχωρήσει η Google.

Ο κολοσσός του search δήλωσε σε ένα blog post ότι θα συνεχίσει τις πρακτικές που επρόκειτο να λήξουν, προσθέτοντας ότι παρέχουν «πρόσθετη ευελιξία» στους προγραμματιστές και τους ιστοτόπους.

Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας αντιμετωπίζουν κριτικές σε ολόκληρο τον κόσμο σχετικά με την κυριαρχία τους στην αγορά, από το online shopping μέχρι τα social media. Σημειώνεται επίσης πως η Google ήρθε αντιμέτωπη με τα αποτελέσματα έρευνας περί της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στην Ευρώπη η οποία οδήγησε σε πρόστιμο ύψους 2,4 δισ. ευρώ τον Ιούνιο, ενώ οι Γερμανοί αξιωματούχοι δήλωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι το Facebook μπορεί να εκμεταλλεύεται τη δημοτικότητά του, ώστε να υποχρεώσει τους χρήστες να συμμορφώνονται με τους όρους και τις προϋποθέσεις του, χωρίς πολλές φορές να τις κατανοούν. 

Οι δεσμεύσεις της Google, που θεμελιώθηκαν τον Δεκέμβριο του 2012 και έληξαν πριν μερικές μέρες, προέκυψαν έπειτα από την έρευνα της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ σχετικά με τις πρακτικές αναζήτησης της εταιρείας. Η υπόθεση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη εκτελεστικών μέτρων.

Η εταιρεία συμφώνησε να άρει τους περιορισμούς στη χρήση της πλατφόρμας διαφήμισης AdWords, για την οποία η FTC υποστήριξε ότι θα μπορούσε να δυσκολέψει τους διαφημιστές να συντονίσουν τις online καμπάνιες τους, τόσο σε εκείνη όσο και στις ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

Η Google συμφώνησε επίσης να προσφέρει στους ιστότοπους τη δυνατότητα να επιλέξουν να μην της επιτρέψουν να συλλέξει το περιεχόμενό τους και να το εμφανίσει στις δικές της ιδιοκτησίες.

Η Yelp Inc. διαμαρτυρήθηκε στην FTC τον Σεπτέμβριο ότι η Google φάνηκε να παραβιάζει τη δέσμευση αυτή, λέγοντας ότι απομόνωσε εικόνες τοπικών επιχειρήσεων που δημοσιεύθηκαν από τους δικούς της χρήστες και τις εμφάνισε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google απάντησε ότι πήρε "άμεσα μέτρα για να εξετάσει και να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ζήτημα".
TAGS: Google