To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Προς υιοθέτηση το πλαίσιο ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις του GDPR

IAB Europe: Προς υιοθέτηση το πλαίσιο ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις του GDPR
IAB Europe και IAB Tech Lab εξέδωσαν προς υιοθέτηση το GDPR Transparency & Consent Framework, που αποτελεί την cross-industry προσπάθεια να βοηθήσει τους εκδότες, τους προμηθευτές τεχνολογίας, τις εταιρείες και τους διαφημιζόμενους να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις διαφάνειας και επιλογής χρηστών του Παγκόσμιου Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), πριν αυτός τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018.
 
Η επίσημη έκδοση του προτύπου αντικατοπτρίζει το εκτεταμένο feedback από εκδότες, εταιρείες επικοινωνάις και διαφημιστικής τεχνολογίας, που συλλέγεται κατά τη διάρκεια μιας ανοικτής περιόδου διαβουλεύσεων. Όπως συμβαίνει με όλα τα πρότυπα, αναμένεται ότι το συγκεκριμένο θα επαναληφθεί με νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες στο μέλλον με βάση επιπλέον πληροφορίες από τις ενδιαφερόμενες πλευρές.

Βασικό στοιχείο του Πλαισίου είναι ο κατάλογος των εγκεκριμένων παρόχων με τους οποίους συνεργάζονται οι εκδότες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών των ιστότοπων. Το μητρώο των παρόχων και των CMPs θα διευκολύνει την τήρηση της πολιτικής πλαισίου, θα παρέχει διαφάνεια στους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες σκοπεύουν να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του GDPR και θα συγκεντρώσει τους συμμετέχοντες σε μια αναγνωρίσιμη τοποθεσία.
 
Οι εκδότες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν τη λίστα για να δουν ποιοι από τους συνεργάτες τους είναι μέρος του πλαισίου και να καθορίσουν ποιοι πάροχοι θα συμπεριληφθούν στις διασυνδέσεις χρήστη διαφάνειας και συγκατάθεσης.
 
Σημειώνεται πως ο εν λόγω κατάλογος είναι ανοικτός πάνω από μία εβδομάδα και ήδη έχουν καταχωρηθεί 70 vendors και 25 CMPs.

TAGS: IAB Europe