To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG Mediabrands: Εξαγορά στο mobile πεδίο

IPG Mediabrands: Εξαγορά στο mobile πεδίο
IPG Mediabrands: Εξαγορά στο mobile πεδίο

Η IPG Mediabrands ενισχύει τη mobile προσφορά της, με την εξαγορά της βρετανικής molbile συμβουλευτικής και app-developer εταιρείας Mubaloo, επιδιώκοντας να ενισχύσει το δικό της mobile τμήμα, Ansible.

Η εταιρεία υποστήριξε πως έχει διαπιστώσει την αυξανόμενη τάση της συνεργασίας των CMOs με τους CIOs και θεωρεί πως η προσθήκη της Mubaloo θα της επιτρέψει να παρέχει μια περισσότερο αντιπροσωπευτική mobile και τεχνολογική προσφορά. Επιπλέον, ο global chief executive της IPG Mediabrands, Henry Tajer αποκάλυψε πως η Ansible θα ανοίξει έξι επιπλέον γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα στον προσεχή μήνα.

Σε ότι αφορά το νέο "απόκτημα", τη Mubaloo, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2009 με γραφεία σε Λονδίνο, Μπρίστολ και πελάτες όπως οι Bang & Olufsen, Equiniti Pension Solutions και Aviva. Το brand θα παραμείνει αναλλοίωτο και θα συνεχίσει τον δικό του επιχειρηματικό δρόμο, υπηρετώντας παράλληλα τους πελάτες της Mediabrands.

"To mobile αποτελεί ξεκάθαρα το μέλλον της επικοινωνίας, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες στους marketers. Παρ\' όλα αυτά, παρατηρούμε πως οι καταναλωτές βρίσκονται πολύ πιο μπροστά από τα brands σε αυτό το κομμάτι και απαιτείται η παροχή βοήθειας στους πελάτες μας για να κινηθούν προς τα εμπρός" ανέφερε σχετικά ο chief digital officer, EMEA της IPG Mediabrands, Jason Carter.