To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μεγάλη επιτυχία για τις «Ανέπαφες Αποστολές»

Μεγάλη επιτυχία για τις «Ανέπαφες Αποστολές»

Το Publicis Groupe Greece σχεδίασε και υλοποίησε τις «Ανέπαφες Αποστολές» για τη Visa, ένα διαγωνισμό με μηχανισμό συμμετοχής το Messenger BOT, που πέτυχε μεγάλη και ενεργή συμμετοχή των κατόχων Visa και ταυτόχρονα ανέπτυξε και δημιούργησε επιπλέον engagement του community.

Δημιουργώντας user personas και scenario maps, το Publicis Groupe Greece έχτισε το sitemap και τα wireframes και στη συνέχεια σχεδίασε ένα εύκολο στη χρήση ΒΟΤ (κάτι που φαίνεται από το ελάχιστο ποσοστό confusion trigger των χρηστών), με απλά και κατανοητά βήματα στον μηχανισμό του και με μοναδικό προαπαιτούμενο την ανάρτηση του αποκόμματος πληρωμής από τον χρήστη, ώστε να μπει στην κλήρωση για να κερδίσει προπληρωμένες κάρτες
Visa.

Παράλληλα, με βασικό πυρήνα το Messenger BOT, χτίστηκε μια ολοκληρωμένη επικοινωνία στα social media με Messenger Placement και CTA "Send Message" στο σύνολο της επικοινωνίας της Visa (Facebook & Instagram), δημιουργώντας επιπλέον κάλυψη και awareness, μέσα από ένα ευρύτερο σύνολο offline & online επικοινωνίας (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Premium Display, Mobile & Video, OOH, Cinema Placements). Είναι επίσης σημαντικό, ότι τα
offline σημεία τοποθέτησης της επικοινωνίας επιλέχθηκαν στρατηγικά, ώστε να βρίσκονται δίπλα σε σημεία συναλλαγής.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των «Ανέπαφων Αποστολών» είναι εξαιρετικά! Ο αριθμός των αποδείξεων ήδη ξεπερνά τις 65.000 (1.600% πάνω από το KPI που είχε τεθεί στην αρχή του activation), ενώ το confusion trigger είναι κάτω του 1%. Παράλληλα, το sentiment στη σελίδα της Visa είναι εξαιρετικά θετικό και το engagement σημαντικά αυξημένο.

Η επιτυχία των «Ανέπαφων Αποστολών» δεν είναι τυχαία. Το Publicis Groupe
Greece είναι ένα από τα πρώτα agencies στην Ελλάδα που επένδυσε στα Messenger BOTs, δημιουργώντας για τη δική του σελίδα στο Facebook το πρώτο στην Ελλάδα Ad Bot, έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει εξαρχής στους πελάτες του προϊόν απαλλαγμένο από «παιδικές ασθένειες». Μάλιστα, στην εποχή του GDPR και της απαγόρευσης συλλογής ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως είναι και η αγοραστική συμπεριφορά των κατόχων Visa, ένα Messenger BOT αποτελεί την ιδανική λύση για τα brands, ώστε να προσελκύσουν στα online activations τους ενεργές συμμετοχές με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι «Ανέπαφες Αποστολές» της Visa συνεχίζουν να είναι ενεργές στο https://m.me/VisaGreece/