To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nescafe: Επενδύει στο Tumblr

Nescafe: Επενδύει στο Tumblr
Nescafe: Επενδύει στο Tumblr

Το brand καφέ αποφάσισε να μετακινηθεί πέρα από τα παραδοσιακά websites και να επικεντρωθεί στην direct σύνδεση με τους καταναλωτές. \"Το Tumblr αποτελεί, παραδοσιακά, μια blog πλατφόρμα που σχετίζεται με τη συν-δημιουργία και το user generated content. Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους μετακινούμαστε εκεί\" ανέφερε σχετικά ο επικεφαλής του global integrated marketing, digital and media της Nescafe, Michael Chrisment.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι fans της μάρκας θα μπορούν να μοιράζονται εικόνες σχετικές με τον καφέ, videos και GIFs, ενώ θα τους ζητείται από τη Nescafe να καταθέτουν τις δικές τους προτάσεις. Παρά την απόφασή αυτή πάντως, η μάρκα δεν θα διακόψει τη δραστηριότητά της στα υπόλοιπα social media (Twitter, Instagram και Facebook), καθώς και αυτή στις παραδοσιακές πλατφόρμες (τηλεόραση, outdoor, έντυπα και ραδιόφωνο).