To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nielsen: Νέα υπηρεσία Market Intelligence

Nielsen: Νέα υπηρεσία Market Intelligence
Nielsen: Νέα υπηρεσία Market Intelligence

Η λειτουργία θα καταγράφει την πρόσβαση των χρηστών στο Internet από διάφορες συσκευές. Η ενότητα «διαχωρισμού συσκευών» (Device Filtering) επιτρέπει τώρα στους χρήστες της υπηρεσίας να βλέπουν πόσοι χρησιμοποιούν το Internet μέσω συσκευών όπως smartphones, κονσόλες παιχνιδιών, e-books και tablets.
Αυτή η νέα πραγματικότητα ενισχύεται τόσο από το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι online καταναλωτές προτίθενται να αγοράσουν smartphones σε ποσοστό 30% ή netbook (29%), και κατά 20% tablet, όσο και με την πρόθεσή τους να χρησιμοποιήσουν διαφορετικές συσκευές προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο Internet κατά τον επόμενο χρόνο.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία πανευρωπαϊκής έρευνας σε 55 χώρες, οι μισοί Ευρωπαίοι (48%) σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους τηλέφωνο για να συνδέονται με το διαδίκτυο, το 27% προτίθενται να χρησιμοποιήσουν μια φορητή συσκευή πολυμέσων, ενώ το 23% σκοπεύουν να έχουν πρόσβαση μέσω μιας κονσόλας στο σπίτι.