To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Δημήτρης Μανιάτης πρόεδρος του IAB Hellas ΙΜC 2016

Ο Δημήτρης Μανιάτης πρόεδρος του IAB Hellas ΙΜC 2016
O επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands αναλαμβάνει την διοργάνωση του IMC 2016 κατά τα πρότυπα άλλων αντίστοιχων διοργανώσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ο ΙΑΒ Hellas με την νέα διοικούσα επιτροπή εδώ και λίγους μήνες προχωράει ήδη σε μια σειρά από αλλαγές με στόχο την διεύρυνση και ενδυνάμωση του ως τον κύριο εκφραστή της αγοράς digital marketing. Στο πλαίσιο αυτό αποφάσισε την ανάθεση της διοργάνωσης του IMC 2016 στον επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands, Δημήτρη Μανιάτη, ένα μέλος του IAB εκτός διοικούσας επιτροπής κατά τα πρότυπα άλλων αντίστοιχων διοργανώσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Με αφορμή της ανάληψης της θέσης του προέδρου του IAB Hellas IMC 2016, ο κύριος Δημήτρης Μανιάτης προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Φέτος στο IMC θα δούμε αρκετές νέες ενέργειες αλλά και μεγαλύτερη και  ενεργότερη συμμετοχή των ανθρώπων της αγοράς. Το συνέδριο έχει στόχο να ανανεώσει το χαρακτήρα του, ενισχύοντας τη θέση του ως το ετήσιο σημείο αναφοράς για το digital marketing. Είναι χαρά μου να δουλέψω γι αυτό».

Ο Σπύρος Παπαγεωργίου πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas δήλωσε: «Το φετεινό IMC είναι για όλη την διοικούσα μια προτεραιότητα  προκειμένου να ξεχωρίσει ως το μεγαλύτερο και καλύτερο ραντεβού της ψηφιακής διαφήμισης. Καλοσωρίζουμε και ευχαριστούμε τον Δημήτρη για τον καθοριστική συμβολή του στην προσπάθεια για την  επίτευξη αυτού του στόχου».

Το IMC διοργανώνεται κάθε χρόνο από το IAB Hellas, τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing. Με 96 μέλη που αντιπροσωπεύουν τον κύριο όγκο της αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης, το IAB Hellas έχει ως στόχο να βάλει την digital επικοινωνία στην agenda κάθε marketer, μέσα από δράσεις που προάγουν την προστασία της αγοράς μέσα από την αυτορρύθμιση και την ενεργό παρακολούθηση των νομοθετικών εξελίξεων, τη χαρτογράφηση της ελληνικής digital αγοράς μέσα από έρευνες, την προώθηση του digital marketing μέσα από εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.