To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ολοκληρώθηκε η «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη»

Ολοκληρώθηκε η «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη»
Ολοκληρώθηκε η «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη»


Μετά από τρεις μήνες η καλοκαιρινή ενέργεια, «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη», από τις Ήβη και Socialab έληξε έχοντας φροντίσει για τις καλοκαιρινές διακοπές πολλών τυχερών νικητών.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση \"αποτελώντας μία από τις πιο επιτυχημένες και αποτελεσματικές UTC (under the cap) ενέργειες στην Ελλλάδα, η «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» ταξίδεψε πάνω από 38.000 χρήστες\" 

Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, Απρίλιος – Ιούλιος 2015, κάθε χρήστης είχε τη δυνατότητα να βρει έναν ξεχωριστό κωδικό κάτω από τα καπάκια και τα δακτυλίδια των συσκευασιών των προϊόντων Ήβη, να τον πληκτρολογήσει στο ειδικά διαμορφωμένο microsite, http://www.kalotaksivi.gr/, και να διεκδικήσει τις καλοκαιρινές του διακοπές στον αγαπημένο του προορισμό.

Αυτό που έκανε ξεχωριστή την ενέργεια ήταν το concept: «πως όλοι κερδίζουν»! Κάθε κωδικός ήταν μοναδικός και ισοδυναμούσε με έκπτωση σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για προορισμούς της επιλογής κάθε χρήστη. Τα δώρα ήταν μία προσφορά της εταιρίας Travelplanet24, την οποία και επέλεξε η PepsiCo-Ήβη, με τη βοήθεια της Socialab, ως συνεργάτη της σε αυτή την πρωτοβουλία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση \"τόσο το concept, όσο και η βέλτιστη υλοποίησή του βοήθησαν στο να εξελιχθεί η ενέργεια «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» σε μία από τις καλύτερες on-pack καμπάνιες στη χώρα μας. Με έναν αξιοσημείωτο αριθμό εξαργυρωμένων κωδικών, πάνω από 83.000, και με περισσότερους από 110.000 επισκέπτες στο microsite, η ενέργεια στέφθηκε με τεράστια επιτυχία και αναγνώριση, ενώ απέσπασε θετικά σχόλια\".

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρωτοβουλία πλαισιώθηκε και από μία καινοτόμα BTL (below the line) ενέργεια, στα πλαίσια της οποίας στήθηκε το αερόστατο της «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» στο Πάρκο του Φλοίσβου και στο Smart Park για 2 ημέρες. Έτσι, κάθε περαστικός είχε την ευκαιρία στη βόλτα του να απολαύσει προϊόντα Ήβη, να φωτογραφηθεί με το αερόστατο, να τραβήξει την πιο «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» selfie του και να μοιραστεί τον αγαπημένο του καλοκαιρινό προορισμό.