Ανάπτυξη της Ira Media σε νέες αγορές
Στην ίδρυση γραφείου στη Λάρισα, προχώρησε η Ira Media, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η επέκταση στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ίδρυση γραφείου στη Λάρισα, προχώρησε η Ira Media, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η επέκταση στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Off The Record Consulting σε συνεργασία με τον Chef Άκη Πετρετζίκη δημιουργούν το νέο website «οι συνταγές μου.gr».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε στις 15 Ιουλίου, η διαδικασία ψηφοφορίας του προγράμματος «Το σχολείο που θέλεις είναι στο χέρι σου», που \"τρέχει\" η Coca Cola 3E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 10 εκατ. φορές μέσα σε ένα μήνα, αναφέρθηκαν σε online συζητήσεις οι κορυφαίες εταιρείες της λίστας Fortune Global 100, σύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα εφαρμογή ilikevoucher (www.ilikevoucher.gr), που βρήκε \"στέγη\" στο Facebook, παρουσιάζει η Get Social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο οργανισμοί από Καταλονία και Φλαμανδία, αναδείχτηκαν νικητές του «παρθενικού» Interact Innovation Camp (I²C), που πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια του Interact Congress της IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αγελαδίτσα κάνει τον κλασικό ελληνικό κινηματογράφο παιχνίδι, με τη βοήθεια της OgilvyOne με μία νέα εφαρμογή στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη σύσταση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου προχώρησαν 22 ελληνικοί οργανισμοί, αποτελώντας στο εξής το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στη συνεργασία του με το LinkedIn έβαλε, έπειτα από δυο χρόνια το Twitter, καθώς διέκοψε την προβολή tweets στο επαγγελματικό social δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συγχώνευσή τους ανακοίνωσαν η Thinkdigital Ρουμανίας, μέλος του Thinkdigital Group και η ανεξάρτητη εταιρεία online διαφήμισης, Q2M.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα όσα έγιναν τη μεγάλη βραδιά της Δημιουργικότητας και της Επικοινωνίας, βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση της πανευρωπαϊκής έρευνας Mediascope Europe, προχώρησε τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, στο Hub Events, η αντιπρόεδρος του IAB Europe, Alison Fennah.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory