Ανακοινώθηκε το Social@Ogilvy
Τη νέα ομπρέλα social media υπηρεσιών, με τίτλο Social@Ogilvy, που ενώνει όλους τους media experts του δικτύου της, σε μια μονάδα, παρουσίασε η Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα ομπρέλα social media υπηρεσιών, με τίτλο Social@Ogilvy, που ενώνει όλους τους media experts του δικτύου της, σε μια μονάδα, παρουσίασε η Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενοτήτων με διαδραστικό, εύχρηστο και λειτουργικό χαρακτήρα, προχωράει το shape.gr, προκειμένου να βρίσκεται πιο κοντά στη σύγχρονη γυναίκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδιαφέροντα στοιχεία για τη σχέση των επιχειρήσεων με τα social media, παρείχε το επιτυχές Συνέδριο που διοργάνωσε την Τετάρτη 8/2 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται το πλήρως ανανεωμένο site της Fiat, για την καλύτερη πληροφόρηση του κοινού γύρω από τα προϊόντα και τις δραστηριότητες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 2 εκατομμύρια μηνύματα, γράφτηκαν για τον μήνα Ιανουάριο στο e-steki.gr, τα μέλη του οποίου έχουν αγγίξει τις 66.000!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παρουσίαση της ειδησεογραφικής και ψυχαγωγικής εφρμογής των Samsung Smart TVs, με τίτλο Skai.gr, προχώρησε η Samsung Electronics Hellas, σε συνεργασία με τον Όμιλο ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εκστρατεία «kids@safety: Internet, Κινητό και Παιδί», συνεχίζει και το 2012 η Wind Ελλάς για την ασφαλή χρήση του κινητού και του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ανοδική πορεία του palo.gr, καταδεικνύουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας, που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται η Praktiker Hellas, παρουσιάζοντας το νέο e-shop της, που δίνει τη δυνατότητα αγορών σε 20 κατηγορίες προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία στους φίλους της Κωτσόβολος να ακούσουν ζωντανά τους δικούς τους ρεμπέτικους στίχους, στο πλαίσιο της καμπάνιας Εκπτώσεις για τα Σίδερα, προσφέρει η εφαρμογή της Lowe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην 3η θέση σε παγκόσμια κλίμακα, κατέλαβε η παρουσίαση της Xplain με τίτλο \"Social Media is Dead, Long Live Social Media ROI\", από το Slideshare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό \"αέρα\" βρίσκεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Lancome, που φέρει την υπογραφή της Made by Digitas, εταιρείας που εξειδικεύεται στις μάρκες πολυτελείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory