To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πιο αποτελεσματικά, πιο προσοδοφόρα

Πιο αποτελεσματικά, πιο προσοδοφόρα
Πιο αποτελεσματικά, πιο προσοδοφόρα

Στο πιο αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης έχει εξελιχθεί η τεχνολογία Intext (Bubblebox), τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Σε σχέση με τα άλλα online παραδοσιακά μέσα διαφήμισης (banner, text), η τεχνολογία Intext -σύμφωνα με την comscore- αυξάνει το brand awareness κατά 13% και την πρόθεση αγοράς του ίδιου του διαφημιζόμενου προϊόντος κατά 44%, ενώ οι καταναλωτές αναγνωρίζουν το ίδιο το διαφημιζόμενο προϊόν 2,5 φορές παραπανω.

Μια ευρέως διαδεδομένη άποψη που διατυπώνεται τελευταία υποστηρίζει ότι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στον καταμερισμό του τζίρου της διαφήμισης στα διάφορα μέσα. Συγκεκριμένα, αναμένεται μια σημαντική μετατόπιση των επενδύσεων από τα παραδοσιακά offline μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπος Τύπος κ.λπ.) προς το Ιnternet. Οι λόγοι είναι απλοί: η διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα είναι πλέον κορεσμένη και πολύ ακριβότερη από τη διαφήμιση στο Ιnternet.
Με μια σωστά οργανωμένη καμπάνια διαφήμισης στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς με πολύ μικρό κόστος να έχει τεράστια απήχηση στο κοινό -με χρήση του Google, του Facebook και άλλων sites με μεγάλη καθημερινή επισκεψιμότητα.
Όμως, και το ίδιο το online advertising έχει αλλάξει πλέον μορφή. Έως σήμερα, η διαφήμιση στο Internet είχε τη μορφή του banner και του text μέσα στις ιστοσελίδες. Οι διαφημίσεις αυτές είναι συνήθως ενοχλητικές για τους επισκέπτες των σελίδων ή παράταιρες ως προς το site ή περνούν απαρατήρητες. Οι λύσεις που προσφέρονται τον τελευταίο καιρό στο χώρο έρχονται να καλύψουν το κενό που έχει δημιουργηθεί και να λύσουν το πρόβλημα μια για πάντα.

Τα νέα trends στην online διαφήμιση

Μια από τις νέες τεχνολογίες του online advertising είναι και η διαφήμιση τύπου Intext, στην οποία βασίζεται το Bubblebox. Πρόκειται ένα νέο trend, που δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο στο χώρο του Internet. Ήδη στο εξωτερικό, ο συγκεκριμένος τύπος διαφήμισης διαδίδεται αστραπιαία και έχει μπει δυναμικά στην αγορά. Και φυσικά, όπως γίνεται πάντα με τις εξελίξεις του Internet, η διαφήμιση Bubblebox αναμένεται να κερδίσει άμεσα και την ελληνική αγορά.
Η τεχνολογία τύπου Bubblebox ουσιαστικά αποτελεί την interactive διαφήμιση μέσα στα κείμενα των ιστοσελίδων. Η ιδέα είναι εξαιρετικά απλή: η διαφήμιση εμφανίζεται πάνω σε λέξεις ή φράσεις (λέξεις-κλειδιά/keywords) μέσα στα κείμενα ορισμένων σελίδων ενός site. Όταν ο επισκέπτης αφήσει το δείκτη του ποντικιού πάνω στη λέξη- κλειδί, τότε η διαφήμιση αναδύεται σε ένα πλαίσιο.
Όταν το ποντίκι απομακρυνθεί από τη λέξη, η διαφήμιση εξαφανίζεται. Η διαφήμιση μπορεί να είναι text, image, video ή και κάτι customized. Η διαφήμιση Bubblebox είναι το πάντρεμα της τεχνολογίας του paid search (keywords) και του εικαστικού μιας διαφήμισης όπως το ξέρουμε (banner, video, flash κ.λπ.).




Καινούργια concepts της αγοράς

Μία καινούργια ιδέα στο χώρο της διαφήμισης είναι το Contextual Advertising. Πρόκειται για ένα καινούργιο concept που έχει διεισδύσει στο χώρο της διαφήμισης του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια. Θέμα του η αποτελεσματική στόχευση της διαφήμισης στο αγοραστικό κοινό. Μετά την εποχή της κλασικής online διαφήμισης, ο νέος στόχος είναι η συσχέτιση της διαφήμισης με τα ενδιαφέροντα των χρηστών του Internet.
Η διαφήμιση τύπου Bubblebox βασίζεται ακριβώς σε αυτή την ιδέα. Και αυτό επειδή βασίζεται σε λέξεις-κλειδιά. Συνεπώς, υπάρχει άρρηκτη σχέση μεταξύ της διαφήμισης και των λέξεων-κλειδιών, οι οποίες λειτουργούν σαν ένα λεκτικό που περιγράφει την ίδια τη διαφήμιση. Η διαδικασία αυτή του σημασιολογικού προσδιορισμού της διαφήμισης, μας επιτρέπει να στοχεύουμε στα ενδιαφέροντα των επισκεπτών ενός ιστότοπου με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Σημαντικά είναι και τα αντικείμενα της διαφήμισης. Μέχρι στιγμής, οι διαφημίσεις σχετίζονταν -ή και δεν σχετίζονταν κάποιες φορές- με το θέμα του site στο οποίο προβάλλονταν. Τώρα, με τη διαφήμιση τύπου Bubblebox, οι διαφημίσεις σχετίζονται με την κάθε μία λέξη ξεχωριστά -και κατ’ επέκταση με κάθε ένα άρθρο/κείμενο ενός site. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε απίστευτα μεγάλο αριθμό θέσεων για διαφημίσεις, οι οποίες είναι σχετικές με σχεδόν οποιονδήποτε επαγγελματικό τομέα. Για παράδειγμα, σε ένα ειδησεογραφικό portal, στα κείμενα που αφορούν στο ποδόσφαιρο, μπορούν να τοποθετηθούν διαφημίσεις σχετικές με προϊόντα του ποδοσφαίρου, όπως delivery, αθλητικά e-shops κ.λπ. Ομοίως, μπορούμε να εφαρμόσουμε την ίδια τακτική και με τα κείμενα που σχετίζονται με το gossip, τα ταξίδια, την τεχνολογία, το shopping, την πολιτική, το cinema και πολλά άλλα.

Βελτίωση ποιότητας και απόδοσης

Μια μεγάλη κουβέντα που ανακύπτει πάντοτε στο Online Advertising είναι το CTR (Click Through Rate), δηλαδή το ποσοστό των clicks που έγιναν σε μια διαφήμιση επί του συνόλου των εμφανίσεων της διαφήμισης στους χρήστες (impressions).
Ενώ το banner και το text δίνουν συνήθως CTR μόνο έως 1%, η διαφήμιση τύπου Bubblebox προσφέρει CTR 3%-10%, λόγω φυσικά της αυξημένης στόχευσης. Ένας ακόμα παράγοντας που έχει σημασία στη διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι η διακριτικότητα. Για παράδειγμα, η νέα τεχνολογία τύπου Bubblebox δεν θεωρείται παρεμβατική (intrusive), καθώς εμφανίζεται με επιλογή του χρήστη (userinitiated) και όχι αυθαίρετα (όπως οι διαφημίσεις pop-up και τα banners).
Επιπλέον, η διαφήμιση τύπου Bubblebox προσθέτει επιπλέον πληροφορία σε ένα site, καθώς σε μια λέξη-κλειδί ενός κειμένου, προστίθεται content μέσω της διαφήμισης. Μια εναλλακτική προσέγγιση θα μπορούσε να είναι και η χρήση της τεχνολογίας Bubblebox για μη διαφημιστικούς σκοπούς. Να χρησιμοποιήσει, δηλαδή, ένα site την τεχνολογία αυτή, ώστε σε επιλεγμένες λέξεις- κλειδιά να προσθέτει ορισμένες πληροφορίες ή να προωθεί άλλες σελίδες του ίδιου δικτυακού τόπου. Για παράδειγμα, σε ένα e-shop μπορεί να εμφανίζονται video-previews στα διάφορα προϊόντα ή να προωθούνται προσφορές για τους πελάτες. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι η διαφήμιση τύπου Bubblebox είναι το μέλλον στο Ιnternet, καθώς αναμένεται να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Είναι ίσως το νέο μεγάλο βήμα της διαφήμισης στο Ιnternet μετά την πληρωμένη αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης.