To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα NFTs μπορούν να δημιουργήσουν Brand Loyalty

Τα NFTs μπορούν να δημιουργήσουν Brand Loyalty
Τα NFTs, όπως είναι ευρέως γνωστά, κυκλοφορούν στο διαδίκτυο από το 2014. Αλλά μόλις πέρυσι έγιναν γνωστά και άρχισαν να αποκτούν αξία.

Το 2021, οι συναλλαγές NFTs έφτασαν τα 17,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με τους πωλητές να πραγματοποιούν κέρδη 5,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτές οι σημαντικές αυξήσεις αντικατοπτρίζουν πόσο δημοφιλή έχουν γίνει αυτά τα διαδικτυακά περιουσιακά στοιχεία. Το Collins Dictionary ονόμασε το «NFT’s» ως λέξη της χρονιάς για το 2021.

Φτάνοντας στο  2022 τα NFTs έχουν τεράστιες δυνατότητες να αλλάξουν το τοπίο του engagement των πελατών και της αναγνωρισιμότητας των brands οπότε και να δημιουργήσουν brand loyalty. Ένα NFT είναι ένα εμπορεύσιμο ψηφιακό εμπόρευμα αλλά και ένα έργο τέχνης που που συχνά είναι αποκλειστικό και μοναδικό. Αυτή η σπανιότητα προσθέτει στην αξία του και την ελκυστικότητα.

Η αξία ενός NFT δεν έγκειται μόνο ως περιουσιακό στοιχείο, αλλά και στο τι μπορεί να πάρει ο αγοραστής από αυτό το περιουσιακό στοιχείο και από εκεί μπορούν τα brands να αρχίσουν να «χτίζουν» engagement με το κοινό τους.

Οι εταιρείες δεν θα πρέπει να σκέφτονται τα NFTs μόνο ως ένα αποκλειστικό κομμάτι «συλλεκτικής ψηφιακής τέχνης», αλλά να ακολουθήσουν μια στρατηγική που να επικεντρωθεί στην δημιουργία μιας κοινότητας όπου οι κάτοχοι NFTs θα λαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές, έτσι ώστε να «χτίσουν» brand loyalty.