To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το CLIC2C δεν είναι επιστημονική φαντασία!

Το CLIC2C δεν είναι επιστημονική φαντασία!
Το CLIC2C δεν είναι επιστημονική φαντασία!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Εξηγήστε μας λίγο την εφαρμογή CLIC2C. Πώς λειτουργεί και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της;

Σ.Σ.:
To CLIC2C είναι μια πρωτοποριακή, βραβευμένη, διεθνής εφαρμογή «print to web». Συνδέει τον «άψυχο» έντυπο κόσμο με το διαδραστικό κόσμο του Ιnternet μέσω της χρήσης κινητών τηλεφώνων. Είναι σαν να έχεις μια τηλεόραση μέσα στην εφημερίδα ή σαν να συμμετέχεις σε ιντερνετικό διαγωνισμό διαβάζοντας μια συσκευασία! Ακούγεται σαν επιστημονική φαντασία, αλλά δεν είναι...
Ο χρήστης κινητού ανοίγει την προεγκαταστημένη εφαρμογή CLIC2C. Αμέσως ανοίγει η κάμερα του κινητού του και σκανάρει ή φωτογραφίζει (αναλόγως τη συσκευή), από απόσταση 15-20 εκατοστών, κάτι τυπωμένο, όπως για παράδειγμα καταχωρίσεις, διαφημιστικές αφίσες στάσεων MMM, προσκλήσεις, business cards, συσκευασίες, φωτογραφίες από αρθρογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά και ό,τι άλλο τυπώνεται. Αυτόματα, χωρίς να κάνει τίποτα άλλο -ούτε πληκτρολογεί, ούτε ψάχνει- τού ανοίγει στην οθόνη κάποιο αποκλειστικό περιεχόμενο που έχει άμεση σχέση με το διαφημιζόμενο προϊόν της καταχώρισης, όπως βίντεο, συνεντεύξεις, φωτογραφίες κ.λπ.!
Φανταστείτε ότι ο χρήστης κινητού μπορεί ακόμα και να πλοηγείται μεταξύ πολλών επιλογών από το web-based μενού που θα του εμφανιστεί στο κινητό του, αν αυτό επιθυμεί ο διαφημιζόμενος, και να συμμετέχει, ας πούμε, σε instant win διαγωνισμούς. Κι όλα αυτά με ένα απλό κλικ από την εφημερίδα ή το περιοδικό του, σε οποιονδήποτε χώρο κι αν βρίσκεται, μιας και το CLIC2C δουλεύει εξίσου καλά τόσο με 3G, όσο και με σύνδεση wifi!
Πρόκειται για μια added value ενέργεια στο Print καταρχήν, αλλά και εφαλτήριο, «πύλη εισόδου» για αμέτρητες άλλες ενέργειες επικοινωνίας. Η εφαρμογή «κουβαλάει» μαζί της και την υποεφαρμογή TEXT2C, με την οποία ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο με
το CLIC2C, πληκτρολογώντας απλά ένα μοναδικό κωδικό, π.χ. το όνομα του προϊόντος που διαφημίζεται, χωρίς αναγκαστικά να έχει μπροστά του την καταχώριση!
Στο Google αν γράψει κανείς, για παράδειγμα, «inception», θα κατεβάσει 390 εκατ. διευθύνσεις, που περιέχουν τη λέξη «inception» και έτσι θα χαθεί, ενώ μέσω του TEXT2C θα δει μόνο το υλικό που έχει επιλεχθεί από το διαφημιζόμενο!
Ο «κώδικας» του CLIC2C «κρύβεται» πίσω από τις φωτογραφίες των καταχωρίσεων και έτσι είναι 100% αόρατος, ενώ επίσης δεν πιάνει καθόλου χώρο από το θέμα που διαφημίζεται! Διατίθεται δωρεάν για όλα τα κινητά με πρόσβαση στο web (όχι μόνο για smartphones), πληκτρολογώντας m.clic2c.gr στο browser του κινητού ή μέσω PC στο www.clic2c.com και στα mobile stores (iTunes appstore, Ovi, Android market, Palm app). Εναλλακτικά, μέσω αποστολής sms της λέξης CLIC2C στο 54045, με εφάπαξ χρέωση 0,31 ευρώ.

adb: Η εφαρμογή έχει, μέχρι στιγμής, εφαρμοστεί για το λανσάρισμα του Audi A1 και την πρεμιέρα του Inception. Θα θέλατε να μας περιγράψετε τις ενέργειες αυτές;

Σ.Σ.:
Η Tribe και η Kosmocar ήταν από τους πρώτους που εμπιστεύτηκαν την εφαρμογή για το λανσάρισμα του Audi A1 με πολύ καλά αποτελέσματα. Η έντυπη καμπάνια, μέσω Free Press, έτρεξε για περίπου ένα μήνα και απέφερε εντυπωσιακά πολλές επισκέψεις (για πρωτοεμφανιζόμενο app) στο interactive menu που δημιουργήθηκε για το Audi A1, μέσα από το οποίο ο χρήστης μπορούσε να δει πρώτος τη σχεδίαση του μοντέλου, ένα video με τον Justin Timberlake, να πάρει μέρος σε instant win διαγωνισμό, και να κατεβάσει wallpapers και το soundtrack του video clip.
Αντίστοιχα, η Village υιοθέτησε την εφαρμογή άμεσα και τη χρησιμοποίησε στο πρώτο blockbuster της σεζόν, το Inception, επίσης με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Σε αυτή την περίπτωση, σκανάροντας την καταχώρηση, έπαιζε το trailer της ταινίας. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ακόμα και σήμερα έχουμε επισκέψεις μέσω TEXT2C και CLIC2C, αφού τα links παραμένουν ανοιxτά για όλους τους πελάτες για δύο επιπλέον μήνες μετά το τέλος της καμπάνιας.
Επίσης, το χρησιμοποίησε και η Costa Navarino, ο νέος luxury προορισμός της Μεσσηνίας, για την αγορά της Αγγλίας σε καταχώρηση στο UK Conte Nast Traveller. Το πορτοκαλί σηματάκι του CLIC2C εμφανίστηκε ήδη σε πάνω από 25 περιοδικά και εφημερίδες μέσα στο καλοκαίρι που πέρασε.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο adbusiness - Τεύχος 707 (11/10/2010)