To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κωστής Παπαδόπουλος: Oι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

Κωστής Παπαδόπουλος: Oι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

Ο Κωστής Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Lighthouse, μιλά στο adbusiness για την πορεία της εταιρείας, τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της, τα νέα εγχειρήματα που ξεκινά, καθώς και τον σαφή στόχο της για συνεχή ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων.

Συνέντευξη στον ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ

adb: H Lighthouse μετρά μια πορεία 19 ετών πλέον στην ελληνική αγορά. Ποια ήταν η φιλοσοφία της εταιρείας όταν ξεκίνησε και πώς έχει εξελιχθεί μέσα σε αυτά τα χρόνια;

K.Π: Η βασική μας φιλοσοφία ήταν και παραμένει η ίδια: να παραδίδουμε innovative έργα και υπηρεσίες, συμβάλλοντας δυναμικά στην εξέλιξη της αγοράς του e-commerce στη χώρα μας και στο εξωτερικό. Ξεκινήσαμε σε μια τόσο «άγουρη» αγορά… Θυμάμαι πώς λύναμε μαζί με τις τράπεζες προβλήματα των σχετικά νέων τότε συστημάτων online εκκαθάρισης καρτών (εποχές κοντά στο 2000). Στην πορεία της, η Lighthouse εξελίχθηκε σε μία από τις πλέον αναγνωρισμένες και εξειδικευμένες εταιρείες παροχής λύσεων e-commerce, με γνώμονα πάντα τις ανάγκες των πελατών και τις παγκόσμιες και εγχώριες τάσεις. Η βαθιά γνώση του e-commerce, η συνεχής αναζήτηση της καινοτομίας και η πελατοκεντρική μας φιλοσοφία είναι και οι λόγοι που οδηγούν τους μεγαλύτερους retailers στη σύναψη συνεργασίας με τη Lighthouse.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό; Πώς προσεγγίζετε εσείς όχι μόνο τους πελάτες αλλά και γενικότερα το e-commerce και το Performance Marketing;

K.Π: Από το 2008, με την έκρηξη του κλάδου και τη ραγδαία ανάπτυξη των εργαλείων Online διαφήμισης, η εταιρεία μας στρατηγικά ανέπτυξε τμήμα e-commerce consulting & performance marketing εσωτερικά, και έτσι μετετράπη γρήγορα σε ένα one-stop-shop για τους πελάτες της.

Στη Lighthouse συνδυάζουμε τη συμβουλευτική με την τελική υλοποίηση. Δεν αρκούμαστε σε στείρα audits και reports, ούτε από την άλλη είμαστε απλά «developers» ή «διαφημιστές». Αναλαμβάνουμε εμπράκτως την ευθύνη της επιτυχίας ενός e-shop ή ενός performance marketing account, ξεκινώντας από business συμβουλευτική και καταλήγοντας στο σχεδιασμό και την τελική τεχνική υλοποίηση και παράδοση ενός έργου ή ενός campaign.

Όπως και σε κάθε υπηρεσία υψηλής εξειδίκευσης και κατάρτισης, έτσι και στο e-commerce αλλά και στο digital marketing οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Η hands-on εμπειρία των στελεχών μας προστατεύει τους πελάτες μας από κακοτοπιές, ενώ δείχνει και τον πιο σύντομο δρόμο προς το στόχο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Στη σύγκριση Lighthouse σήμερα vs Lighthouse ένα χρόνο πριν, θέλουμε και καταφέρνουμε να βγαίνουμε πάντα μπροστά.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε αλλά και κάποιες από τις σημαντικότερες συνεργασίες και project σας;

K.Π: Η Lighthouse απευθύνεται σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις που κάνουν σοβαρά βήματα digital transformation σε επίπεδο Omnichannel Commerce, τόσο B2C όσο και B2B. Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε περιλαμβάνουν E-commerce development και υποστήριξη, Performance Marketing, UI/UX Conversions Optimization και Συμβουλευτική Omnichannel Commerce & Digital Transformation.

Το πελατολόγιό μας στην Ελλάδα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, επιχειρήσεις όπως Jumbo, Intersport, Kafkas, Interamerican, Hondos Center, Cosmote TV, Sfakianakis Group, ANEK, Bodytalk, AB Vasilopoulos, Pizza Hut, Pharmacy295 και πολλούς άλλους.

adb: Θα μπορούσατε να μας πείτε δυο λόγια για το Vendallion, το προϊόν που χρησιμοποιείτε;

K.Π: Η πλατφόρμα Vendallion Omnichannel Commerce & Marketing αποτελεί το δυνατό μας όπλο. Πιστεύουμε σθεναρά ότι το να έχεις συγκεντρωμένη σε ένα σημείο όλη την εμπορική/marketing πληροφορία του πελάτη σου και να τη διαχειρίζεσαι πάλι κεντρικά από ένα σημείο, έχει τεράστια αξία.

Πάνω σε αυτό είναι χτισμένες όλες μας οι υλοποιήσεις e-commerce, ενώ εκεί πάνω «τρέχουν» και πολλές καμπάνιες εκατομμυρίων παραληπτών / μήνα - όχι απλά μέσω email και SMS αλλά μέσω όλων των δυνατών καναλιών επικοινωνίας. Αναπτύσσεται από ένα πολυάριθμο dedicated development team και μας δίνει τη δυνατότητα να κρατάμε την πελατειακή μας βάση «up-to-date» με συνεχείς αναβαθμίσεις και εμπλουτισμό λειτουργικοτήτων. Πρακτικά, με την πλατφόρμα εμείς «τραβάμε» τους πελάτες μας προς τα πάνω, προτείνοντάς τους νέες λειτουργίες και εμπορικές ιδέες.

Το Vendallion αποτελεί πλέον μία καθιερωμένη πλατφόρμα e-commerce και omnichannel marketing, την οποία χρησιμοποιούν και εταιρείες εκτός Ελλάδος. Μας δίνει ένα τεράστιο προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, ο οποίος στην πλειοψηφία του χρησιμοποιεί πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα, με όλα τα εμπόδια και τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Παρέχει ασφάλεια, ευελιξία και δυνατότητα για συνεχείς αναβαθμίσεις, οδηγώντας παράλληλα και σε χαμηλό «total cost of ownership».

adb: Πρόσφατα παρουσιάσατε μια νέα εταιρική ταυτότητα καθώς και την ανανεωμένη εταιρική σας ιστοσελίδα. Τι σηματοδοτούν αυτές οι κινήσεις για εσάς;

K.Π: Το επαναλανσάρισμα του brand Lighthouse ήταν στα πλάνα μας αρκετό καιρό και σχεδιάστηκε με πολύ προσεκτικές κινήσεις. Σηματοδοτεί για εμάς μια νέα εποχή, κατά την οποία κάνουμε σταθερά βήματα εξάπλωσης των δραστηριοτήτων μας εκτός Ελλάδας, με όχημα κυρίως το Vendallion, ενώ παράλληλα γνωστοποιούμε και στα νεο-εισερχόμενα μέλη στο χώρο του e-commerce την παρουσία μας και τις δυνατότητές μας. Ο φάρος μας φυσικά πάλι κυριαρχεί στο λογότυπο, «δείχνοντας το δρόμο», αποπνέοντας σταθερότητα και σιγουριά.

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες για την επέκταση των δραστηριοτήτων σας εκτός Ελλάδας;

K.Π: Κύριο όχημά μας για επέκταση εκτός Ελλάδος είναι η πλατφόρμα μας, το Vendallion. Λόγω των μοναδικών του δυνατοτήτων σε επίπεδο omnichannel commerce & marketing, μας δίνει σημαντικό προβάδισμα έναντι των τοπικών ξένων εταιρειών της κάθε χώρας, με αποτέλεσμα να διεκδικούμε σημαντικά enterprise έργα.

Για παράδειγμα, τελευταίο έργο στο εξωτερικό ήταν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό project για τη Mazda Europe, σε συνεργασία με την OneDealer. Στην ουσία, δημιουργήσαμε ένα multi-site installation εκατοντάδων sites, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα κεντρικά της Mazda στην Αυστρία να διαχέει περιεχόμενο, υπηρεσίες και πληροφορίες στα websites των dealers της σε διαφορετικές χώρες της Ευρώπης και, αντίστοιχα, από τη μεριά του ο dealer μπορεί να παραμετροποιεί το περιεχόμενο αυτό στις ανάγκες του.  Άλλα έργα έχουμε αναλάβει σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία, Αίγυπτο, Ρουμανία, Τουρκία, Κύπρο και αλλού.

adb: Υπάρχουν κάποια δρομολογημένα σχέδια περαιτέρω ανάπτυξης για το άμεσο μέλλον για τη Lighthouse;

K.Π: Ως στόχο των τελευταίων ετών έχουμε θέσει την ανάπτυξη της εταιρείας εκτός των συνόρων μας, ένα έργο που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και θα συνεχίσει τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, η εγχώρια αγορά που αναπτύσσεται και εξελίσσεται, εξακολουθεί να είναι προτεραιότητά μας και να την υπηρετούμε με την ίδια σοβαρότητα και επαγγελματισμό που μας χαρακτηρίζουν όλα τα χρόνια που βρισκόμαστε στο χώρο του e-commerce.

TAGS: Lighthouse