To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lighthouse: Νέο website για ‘’το Μάννα’’

Η Lighthouse ανέλαβε τον πλήρη επανασχεδιασμό του επίσημου website του brand ''το Μάννα'', δημιουργώντας μια νέα, γρήγορη και δίγλωσση πλατφόρμα, που αναδεικνύει τη διαχρονική αξία των προϊόντων με φρέσκο design και ενισχυμένο digital storytelling.

Η νέα αρχιτεκτονική βασίστηκε σε SEO-first προσέγγιση, συνδέοντας με σαφήνεια τα βασικά περιεχόμενα του site: προϊόντα, συνταγές και άρθρα. Η συνολική εμπειρία ενισχύθηκε με ένα ενοποιημένο design system, φωτογραφικό ύφος και διακριτικά micro-interactions, για μια ανθρώπινη και προσιτή αισθητική. Έχουν δημιουργηθεί νέες σελίδες κατηγοριών και προϊόντων με καθαρές πληροφορίες και στοχευμένες προτροπές αγοράς (micro-conversions), ενώ αναφοράς χρήζει και το ανασχεδιασμένο Recipe Hub με τη προσθήκη φίλτρων και διασύνδεσης με τα αντίστοιχα προϊόντα. Ακόμη, το νέο site περιλαμβάνει ενοποιημένο Content Hub και ανανεωμένες εταιρικές σελίδες, που υποστηρίζουν το brand narrative του “το Μάννα”.

Η Lighthouse έχει προχωρήσει σε βελτιστοποιήσεις επιδόσεων για Core Web Vitals, όπως responsive media, lazy loading και lean scripting, ενώ προτεραιότητα αποτέλεσαν και η συμμόρφωση με τις επιταγές του GDPR, η ενισχυμένη προσβασιμότητα και οι ασφαλείς φόρμες επικοινωνίας. Επιπρόσθετα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ασφαλή μετάβαση χωρίς downtime, ενώ υπάρχει monitoring για σταθερή ταχύτητα.

Η νέα πλατφόρμα έχει ήδη φέρει αποτελέσματα, καθώς καταγράφεται μετρήσιμη αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας και περισσότερες προβολές προϊόντων, saves συνταγών και B2B leads, που αποτελούσαν ξεκάθαρους στόχους ευθύς εξαρχής.

TAGS: Lighthouse