Όμιλος ΟΤΕ: Ο ρόλος του HR στη νέα ψηφιακή εποχή
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις στο περιβάλλον εργασίας μίλησε Έλενα Παπαδοπούλου, στο 20ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις στο περιβάλλον εργασίας μίλησε Έλενα Παπαδοπούλου, στο 20ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, παρουσιάζει νέες δυνατότητες στις στοχευμένες διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο xo.gr, ο online επαγγελματικός κατάλογος του Χρυσού Οδηγού, αποτελεί πλέον ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά sites, καθώς 1 στους 2 Έλληνες το επισκέφτηκαν το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι συζητήθηκε σε πρόσφατη ημερίδα στις Βρυξέλλες. Οι λόγοι έξαρσης του φαινομένου και οι τρόποι αντιμετώπισης του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 31 δις δολάρια πλέον η αξία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ., διοργανώνει το επόμενο συνέδριο της σειράς Game Changer με τίτλο «Digital Growth»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοένα και διευρυνόμενο βαίνει το οικονομικό - και κατ’ επέκταση κοινωνικό - αποτύπωμα του κλάδου των κινητών επικοινωνιών στην παγκόσμια ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία ανέδειξαν γυναίκες που ξεχώρισαν στον τομέα τους το περασμένο έτος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Τρεις Χάριτες» μπήκαν και πάλι στη ζωή μας και θα γίνουν κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όπως ακριβώς και ο Λουμίδης Παπαγάλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι θα ισχύει για την κρατική διαφήμιση, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αριθμός αλλά και η ποιότητα των αιτήσεων που έλαβε η Google στους πρώτους δυο γύρους χρηματοδότησης ήταν πραγματικά εντυπωσιακές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση κύκλου εργασιών 32,3% το 2016, ενδυνάμωση της εξωστρέφειας και παροχή ολοκληρωμένων digital υπηρεσιών σε Ευρώπη και Ασία στα άμεσα πλάνα για το 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory