ΚΑΥΚΑΣ: Ανάθεση στη Warply
Στη Warply η δημιουργία του νέου προγράμματος πιστότητας της ΚΑΥΚΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Warply η δημιουργία του νέου προγράμματος πιστότητας της ΚΑΥΚΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα θα συμμετάσχει για 5η συνεχόμενη χρονιά με εθνικό περίπτερο στο Mobile World Congress 2017, που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη 27 Φεβρουαρίου με 2 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν απόλυτα συνδεδεμένο κόσμο, όπου, μάλιστα, το mobile θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, περιγράφουν οι αναλυτές για το πολύ κοντινό μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο British Council, σε συνεργασία με το Hub Science, διοργανώνουν τον διεθνή διαγωνισμό FameLab, θέλοντας να αναδείξουν τα νέα ταλέντα στην επικοινωνία της επιστήμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπουν οι νέοι κανόνες που συμφωνήθηκαν ανεπίσημα για τους πολίτες της ΕΕ, που είναι συνδρομητές σε media και online περιεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επόμενης γενιάς Flexible Open Frame OLED και Ultra Stretch LED λύσεις Digital Signage της LG επεκτείνουν τις επιλογές των επιχειρήσεων παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα σε όλους να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση στα νέα, αυθεντικά προϊόντα της πράσινης συλλογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ wedia στα πλαίσια της στρατηγικής συνεργασίας της με την Minoan Lines, σχεδίασε και υλοποίησε ένα εύχρηστο και πρωτοποριακό σύστημα online έκδοσης ακτοπλοικών εισιτηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την επιτυχημένη άφιξη του SportKIT.gr, το Σεπτέμβριο του 2015, η 24MEDIA λανσάρει στην ελληνική αγορά 2 ακόμα μεγάλα προϊοντικά brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova συνεχίζει να καινοτομεί και να θέτει τις τάσεις στο ψηφιακό περιβάλλον!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθνικό περίπτερο και αποστολή για 5η συνεχόμενη χρονιά, στη διοργάνωση της Βαρκελώνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ comScore επεκτείνει τη συνεργασία της με το Facebook με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της αντιπροσωπευτική αναφορά για τις desktop και mobile καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory