ΕΕΤΤ: Οι κατευθύνσεις του BEREC για την ουδετεροτητα του Διαδικτύου
Έκδοση κατευθυντήριων γραμμών από το BEREC σχετικά με την εφαρμογή του ευρωπαϊκού Κανονισμού για την ουδετερότητα του Διαδικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκδοση κατευθυντήριων γραμμών από το BEREC σχετικά με την εφαρμογή του ευρωπαϊκού Κανονισμού για την ουδετερότητα του Διαδικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από νέες συμφωνίες εμπλουτίζει περιεχόμενο και υπηρεσίες, βελτιώνοντας την εμπειρία των συνδρομητών Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον “αέρα” το website www.lassatyres.gr των ελαστικών LASSA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα online καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις απαντήσεις στις ερωτήσεις των νέων έχει η Κωτσόβολος για τη νέα ακαδημαϊκή και σχολική χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warply, στο πλαίσιο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε ψηφιακές πληρωμές, έλαβε δυο πολύ σημαντικές πιστοποιήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν έχει συμπληρωθεί ένας ολόκληρος μήνας και το Pokemon GO έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι marketers και οι διαφημιζόμεμοι σκέφτοντια τους νέους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαγδαία είναι η αύξηση χρήσης adblocking λογισμικού στις mobile συσκευές, σύμφωνα με τα ευρήματα σχετικής έρευνας και οι εταιρείες που κερδίζουν από τις διαφημίσεις αυτές, ανησυχούν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 36,2 δις. ευρώ η αξία της online διαφήμισης το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης AdEx Benchmark, που παρουσίασε το IAB Europe στο φετινό συνέδριο Interact.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο site, που φιλοδοξεί να ξαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη όσων αγαπούν την τέχνη, ανεξαρτήτως ηλικίας και διάθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμπεριφορά των καταναλωτών και η λήψη αγοραστικών αποφάσεων μέσω κινητών συσκευών δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά και πλέον έχουν αναδυθεί συγκεκριμένες στιγμές έχουν σημασία για τα brands και τους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του προέδρου του IAB Hellas Σπύρου Παπαγεωργίου με το Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ελευθέριο Κρέτσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory