Έπεσε η αυλαία για το φετινό Inbound 2014
Ξεχώρισαν η ομιλία του Paul Roetzer και τα sessions για το ROI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισαν η ομιλία του Paul Roetzer και τα sessions για το ROI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«App Town Boy» είναι ο τίτλος της τεχνολογικής εκπομπής με τον Παναγιώτη Χατζηδάκη, που προβάλλεται κάθε Τρίτη αποκλειστικά στο netwix.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από 100 sessions, με καταξιωμένους ομιλητές από το χώρο του Online Marketing, το Inbound 2014 συνεχίζει να ενημερώνει γύρω από το concept του Inbound Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει να ενισχύει τις digital υπηρεσίες της, ενώ παράλληλα ισχυροποιεί την παρουσία της στην Τουρκία, με την εξαγορά της κορυφαίας social media agency.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της κορυφαίας πλατφόρμας Marketing Automation που μπαίνει δυναμικά και στο χώρο του Sales Automation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Guy Kawasaki ήταν ο κύριος ομιλητής στο pre-conference session του Inbound 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands λανσάρει ένα νέο εργαλείο μέτρησης της αποτελεσματικότητας του Facebook, το Socialight.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα 18 μίνι επεισόδια στο Youtube με τίτλο \"Γνωρίζοντας την Ελλάδα\" παρουσιάζει η Viewmax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα facebook εφαρμογή και online παιχνίδι παρουσιάζει το Taft Styling της Schwarzkopf, προσφέροντας πλούσια δώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Microsoft ετοιμάζει χριστουγεννιάτικες καμπάνιες για τις συσκευές Lumia χωρίς αναφορά στη φινλανδική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο χρόνια μετά τη δημόσια εγγραφή του, το Facebook κατάφερε να φτάσει σε ακόμα μεγαλύτερα ύψη την αξία του, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο αυτοματοποιημένο διαφημιστικό marketplace στην Ν.Α. Ευρώπη, θα παρουσιάσει στην dmexco η εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, TailWind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory