Η ATNET λανσάρει το paidi.gr
Το λανσάρισμα της ιστοσελίδας www.paidi.gr, που αποτελεί το νέο business unit της, ανακοίνωσε η εταιρεία ATNET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα της ιστοσελίδας www.paidi.gr, που αποτελεί το νέο business unit της, ανακοίνωσε η εταιρεία ATNET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital πρόσθεσε στο δυναμικό της την Αγγελική Μπαμπαλούκα, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα Key Account Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Novacinema.gr θα μεταδώσει σε live streaming την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για τα Βραβεία Όσκαρ, την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΤΝΕΤ υπογράφει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ιστοσελίδας του Δελτίου Εργατικής Νομοθεσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Jupitee έχει αναλάβει για δεύτερη συνεχή χρονιά την ανάπτυξη της επίσημης mobile εφαρμογής της ελληνικής αποστολής για την συμμετοχή στο Mobile World Congress 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδικτυακή παρουσία αποκτά ο σταθμός της ελληνικής ροκ μουσικής, ο Freedom FM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ψηφιακό περίπτερο του Readpoint.gr εντάχθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μια σειρά περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά OLED τηλεοράσεων παρουσίασε η LG Electronics (LG), στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης CES που πραγματοποιείται στο Las Vegas (7-10/1).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Piaggio Hellas λανσάρει την εταιρική σελίδα της στο Facebook, ένα κοινό σημείο συνάντησης για όλους τους φίλους της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την εταιρεία τεχνολογίας IBM, σε πέντε χρόνια τα πάντα θα έχουν την ικανότητα να μαθαίνουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 5 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε φέτος το Δεκέμβριο η Linkwise και το γιόρτασε με ένα μεγάλο party στο The Hub Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μεγαλύτερη σοκολάτα στο Internet έφτιαξε η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, προσφέροντας χαρά σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory