To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Οδηγός σε έσοδα και κέρδη η διαφήμιση

Facebook: Οδηγός σε έσοδα και κέρδη η διαφήμιση
Εντυπωσιακή αύξηση 63% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου παρουσίασε το Facebook, με τα διαφημιστικά έσοδα του social δικτύου να συνεχίζουν την εκτόξευση, παρά τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το πρόσφατο σκάνδαλο για τη χρήση των δεδομένων χρηστών.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη του εξεταζόμενου τριμήνου ανήλθαν σε 4,99 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 3,06 δισ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Τα συνολικά έσοδα του δικτύου αυξήθηκαν κατά 49%, στα 11,97 δισεκατομμύρια δολάρια από τα περσινά 8,03 δισ. κι ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν έσοδα 11,41 δισ. δολαρίων. Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 13%, στους 1,45 δισ. κατά μέσο όρο τον Μάρτιο, ενώ οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 13%, στους 2,20 δισ.

Η διαρκώς ανοδική πορεία των εσόδων του Facebook σε κάθε τρίμηνο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιλογή εταιρειών και brands να διαφημιστούν μέσα από το social δίκτυο. Τα mobile διαφημιστικά έσοδα συνεχίζουν να συνεισφέρουν σημαντικά στα συνολικά διαφημιστικά έσοδα, καθώς αντιπροσωπεύουν το 91% του συνόλου για το εξεταζόμενο τρίμηνο από το αντίστοιχο περσινό 85%. Συγκεντρωτικά, τα διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 50%, στα 11,80 δισ. δολάρια για το τρίμηνο.

"Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η κοινότητα και οι επιχειρήσεις μας ξεκίνησαν δυναμικά στο 2018" ανέφερε μεταξύ άλλων ο founder και CEO του Facebook, Mark Zuckerberg.   
TAGS: Facebook