To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HONOR: Αξιοποιεί πρώτη στην Ελληνική Αγορά το Brand Effect του TikTok

HONOR: Αξιοποιεί  πρώτη στην Ελληνική Αγορά το Brand Effect του TikTok

Η HONOR Ελλάδος, αξιοποιεί  πρώτη τα νέα διαφημιστικά φορμά και γίνεται από τα πρώτα Brand που αξιοποιεί τις premium διαφημιστικές δυνατότητες του TikTok για το λανσάρισμα του νέου fitness band HONOR Band 6.

H HONOR χρησιμοποιεί το Brand Effect- «HONOR Yourself” , ένα νέο augmented εφέ το οποίο μέσα από την χρήση της κάμερας του κινητού του χρήστη δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στο video. Η συγκεκριμένη τεχνολογία τρέχει για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά για το λανσάρισμα του HONOR Band 6, του νεανικού fitness band της εταιρίας.

Η νέα καμπάνια της HONOR  που γίνεται  μαζί με την MAVERICKS, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο influencers στην Ελλάδα, αξιοποιεί τον μεγαλύτερο Έλληνα TikToker – Νικόλα Πλυτά με 2 εκατομμύρια Followers αλλά και τους Μαργαρίτη Κεχαγιά, Δημήτρη Λαυκιώτη και Χρήστο Κυρλιά

«Ο ρόλος κάθε Brand Marketeer είναι να βρίσκει τρόπους να ξεχωρίζει το brand του από το clutter και από το noise, κάνοντας πάντα δημιουργικές ενέργειες! Αυτό πετύχαμε με το TikTok και με την εταιρία MAVERICKS που μας υποστήριξε σε όλη την διαδρομή μας» δήλωσε ο Δημήτρης Ρίζογλου, Head of Brand Μarketing της HONOR

TAGS: Honor