To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

To YouTube προβλέπει το νικητή του Oscar Καλύτερης Φωτογραφίας

To YouTube προβλέπει το νικητή του Oscar Καλύτερης Φωτογραφίας

Γιορτάζοντας τα φετινά Oscars, το YouTube παρουσιάζει την κατάταξη των υποψήφιων ταινιών για Oscar καλύτερης φωτογραφίας, βάσει των trailer τους στο YouTube. Ανάμεσα στα top trailers βρίσκεται και «Η Ευνοούμενη» (“The Favorite”), του Έλληνα σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου.

Έχουμε διανύσει πολύ δρόμο από την πρώτη τελετή των βραβείων της Ακαδημίας το 1929, τότε που τα εισιτήρια κόστιζαν μόλις 5 δολάρια και η παράσταση διαρκούσε 15 λεπτά. Σήμερα, το YouTube παίζει καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία και την αποτυχία των ταινιών, ακόμη και πριν προβληθούν.

Τα κινηματογραφικά trailer χρησιμοποιούνται για να καθορίσουν αν μια ταινία αξίζει να την παρακολουθήσετε καθώς, σύμφωνα με  έρευνα της IPSOS, το 78% των χρηστών του YouTube συμφωνούν ότι το να δουν ένα trailer τους βοηθά να αποφασίσουν ποιες ταινίες θα παρακολουθήσουν.

Ακόμη πιο συναρπαστικό είναι ότι φέτος παρατηρήθηκε συσχετισμός ανάμεσα στον αριθμό εισιτηρίων μιας ταινίας και τον αριθμό προβολών του trailer της στο YouTube. Είναι εύκολο να εξηγηθεί αυτό, δεδομένου ότι –πάντα σύμφωνα με στοιχεία της IPSOS- σχεδόν οι μισοί χρήστες του YouTube Entertainment δεν αγοράζουν εισιτήριο για μια ταινία, αν δεν έχουν παρακολουθήσει το trailer της.

Δείτε παρακάτω την κατάταξη: 

Θέση

Ταινία

Σύνδεσμος Βίντεο

Προβολές του βασικού trailer σε συνδυασμό με άλλες σημαντικές μεταφορτώσεις *

Box Office Sales, 2018**

1

“Black Panther”

https://www.youtube.com/watch?v=xjDjIWPwcPU

73,621,523

$1,346,913,161

2

“Bohemian Rhapsody”

https://www.youtube.com/watch?v=mP0VHJYFOAU

35,695,925

$821,812,186

3

“A Star Is Born”

https://www.youtube.com/watch?v=nSbzyEJ8X9E

29,712,188

$415,836,984

4

“BlacKkKlansman”

https://www.youtube.com/watch?v=pFc6I0rgmgY

26,124,453

$89,566,132

5

“Vice”

https://www.youtube.com/watch?v=g09a9laLh0k

17,070,139

$53,483,963

6

“Green Book”

https://www.youtube.com/watch?v=QkZxoko_HC0

10,376,977

$81,344,331

7

“The Favourite”

https://www.youtube.com/watch?v=SYb-wkehT1g

8,794,856

$56,546,522

8

“Roma”

https://www.youtube.com/watch?v=6BS27ngZtxg

3,795,397

$252,680

* Μεθοδολογία: Για να συμπεριληφθούν στην έρευνα, τα trailers πρέπει να αφορούν σε ταινίες που έχουν προταθεί για βραβείο καλύτερης φωτογραφίας. Η βαθμολόγηση γίνεται από τις παγκόσμιες συνολικές προβολές στα κανάλια YouTube του στούντιο της ταινίας, καθώς και σε μερικά από τα πιο δημοφιλή site αναπαραγωγών trailer. Οι συνολικές προβολές χρονολογούνται από τις 15/02/2019.

** Πηγή: Τα στοιχεία αυτά έχουν συγκεντρωθεί από το www.boxofficemojo.com από τις ΗΠΑ και τις διεθνείς αγορές για να ταιριάζουν με τις συνολικές προβολές του trailer.

TAGS: YouTube