To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Wavemaker τα global media της Bumble

Στη Wavemaker τα global media της Bumble
Σύμφωνα με το Campaign US, η Bumble επέλεξε τη Wavemaker ως global media agency. O λογαριασμός περιλαμβάνει τις εφαρμογές γνωριμιών Bumble και Badoo.

To Campaign είχε αναφέρει τον Ιανουάριο πως το Bumble προκήρυξε παγκόσμιο διαγωνισμό και για τους δύο λογαριασμούς, media και creative. H Wavemaker θα βοηθήσει την Bumble να επεκτείνει την παρουσία της σε καινούργιες παγκόσμιες αγορές, στο πλαίσιο της πρόσφατης αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO), συμπεριλαμβανομένων της Δυτικής Ευρώπης, της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, ενώ την ίδια στιγμή θα μεγαλώνει το brand στις πιο ώριμες αγορές όπως η Αμερική, η Βρετανία και η Αυστραλία.

Η δημοφιλία της “female-first” εφαρμογής, μια ιδέα της co-founder του Tinder, Whitney Wolfe Herd, εκτοξεύτηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδηγώντας σε IPO τον Φεβρουάριο, κίνηση που αύξησε την τιμή της μετοχής κατά 76% την πρώτη ημέρα της συναλλαγής.

Το Bumble έχει περισσότερα από 45 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες, με το 2,7 εκατομμύρια να πληρώνουν συνδρομή.

Η χρήση των εφαρμογών γνωριμιών αυξήθηκαν θεαματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το Tinder να σπάει το δικό του ρεκόρ “swipes” σε μία ημέρα τον Μάρτιο της περασμένης χρονιάς (3 δισ.), ενώ το OkCupid ανέφερε αύξηση 700% στα ραντεβού από τον Μάρτιο μέχρι τον Μάιο του 2020.
TAGS: Wavemaker