Στην Darkpony η Adelco
Την Darkpony επέλεξε η Adelco,
μία από τις ιστορικότερες βιομηχανίες φαρμάκων και καλλυντικών στην
Ελλάδα, για την ψηφιακή προώθηση
των καταναλωτικών της προϊόντων.
Στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων η Adelco συνεχίζει να διαθέτει από το 1960 έως σήμερα τη βραβευμένη σειρά OM-OR. Παράλληλα, έχει αναπτύξει και νέες σειρές καλλυντικών: Adelco baby, Adelco Kids, Adelco Intense SPA, Adelco Velvet hand & body, eXolice, Spartan Secret - Eternal Beauty - και Adelco Men’s Concept. Συγκεκριμένα, η Darkpony ανέλαβε την ψηφιακή παρουσία και προώθηση των καταναλωτικών προϊόντων του adelco-eshop.gr μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο digital επικοινωνίας, που περιλαμβάνει το σχεδιασμό digital strategy, τη διαχείριση των λογαριασμών του adelco-eshop στα Social Media, τη διενέργεια προωθητικών ενεργειών, τη διαχείριση διαφημιστικών λογαριασμών σε META (Facebook, Instagram) και Google, καθώς και ενέργειες eMail Marketing.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που μια εταιρεία με τη μακρόχρονη ιστορία της Adelco μας επιλέγει για τη μετάβασή της στη νέα ψηφιακή εποχή», δήλωσε στο Business Today o Partner - Head of Digital της Darkpony, Βασίλης Ανανιάδης.
Στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων η Adelco συνεχίζει να διαθέτει από το 1960 έως σήμερα τη βραβευμένη σειρά OM-OR. Παράλληλα, έχει αναπτύξει και νέες σειρές καλλυντικών: Adelco baby, Adelco Kids, Adelco Intense SPA, Adelco Velvet hand & body, eXolice, Spartan Secret - Eternal Beauty - και Adelco Men’s Concept. Συγκεκριμένα, η Darkpony ανέλαβε την ψηφιακή παρουσία και προώθηση των καταναλωτικών προϊόντων του adelco-eshop.gr μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο digital επικοινωνίας, που περιλαμβάνει το σχεδιασμό digital strategy, τη διαχείριση των λογαριασμών του adelco-eshop στα Social Media, τη διενέργεια προωθητικών ενεργειών, τη διαχείριση διαφημιστικών λογαριασμών σε META (Facebook, Instagram) και Google, καθώς και ενέργειες eMail Marketing.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που μια εταιρεία με τη μακρόχρονη ιστορία της Adelco μας επιλέγει για τη μετάβασή της στη νέα ψηφιακή εποχή», δήλωσε στο Business Today o Partner - Head of Digital της Darkpony, Βασίλης Ανανιάδης.