To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Interweave ο Simon Milliship

Στην Interweave ο Simon Milliship
Ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας και του consulting πυλώνα με το έμπειρο στέλεχος να αναλαμβάνει καθήκοντα Brand Experience Strategy Director.

Η Interweave ανακοίνωσε πως ο Simon Milliship, ένας βετεράνος της παγκόσμιας αγοράς αναλαμβάνει Brand Experience Strategy Director για όλες τις αγορές και παράλληλα χρέη Business Engagement Director στο γραφείο του Λονδίνου με βασική αποστολή την ενίσχυση της ομάδας στρατηγικής και του consulting πυλώνα της Interweave αλλα και της επέκτασης της εταιρείας σε νέες αγορές.

Ο Simon έρχεται στην ομάδα με ένα εντυπωσιακό ιστορικό στoυς τομείς της στρατηγικής ανάπτυξης, του brand experience design, του ψηφιακού μετασχηματισμού, της καινοτομία, καθώς και της ανάπτυξη και ηγεσίας νέων συμπράξεων και επιχειρηματικών πρωτοβουλιών στο χώρο του marketing. Η κα. Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της Interweave, με αφορμή την εξέλιξη αυτή, αναφέρει: “Ο Simon έρχεται να ενδυναμώσει το δυναμικό μας και να ενισχύσει την τοποθέτηση μας We Drive Change”. Ο ρόλος του καταλυτικός, η εμπειρία του βαθιά. Έχοντας μακρόχρονη πορεία στον χώρο μας και εξαιρετική εξειδίκευση σε transformation strategies, είμαι βέβαιη ότι θα αποτελέσει πολύτιμο συνεργάτη για τα brands και τους οργανισμούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε σε όλες τις αγορές δραστηριοποίησής μας”.

Έχοντας αναλάβει ρόλο Brand Dialogue για τον όμιλο WPP για την περιοχή της Ασίας το 2000, ο Simon διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση έργων διεθνούς βεληνεκούς αλλά και στη γεφύρωση επιχειρηματικών σχέσεων σε αγορές όπως της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν και της Σιγκαπούρης. Πίσω, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ως συνιδρυτής και διευθύνων συνέταιρος της Wunderman Interactive, οδηγεί το εγχείρημα σε μια επιχείρηση με 80 και πλέον άτομα, προσθέτοντας brands παγκόσμιας εμβέλειας στο πελατολόγιό της, όπως η Ford, η Motorola, η Adidas και η Land Rover.

To 2008 ο Simon ανέλαβε να ηγηθεί της επέκτασης του αμερικανικού γραφείου VML στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Κατακτώντας λογαριασμούς όπως η SAP, η Bacardi και η Microsoft, ο Simon εγκαθίδρυσε γραφεία εκ μέρους της VML στην Πολωνία, την Τουρκία και τη Νότια Αφρική, αυξάνοντας το δυναμικό του τοπικού δικτύου σε 500 και πλέον άτομα. Έχει, επίσης, διατελέσει μέλος της κριτικής επιτροπής του Cannes Festival of Creativity.

“Η έλευση του Simon στην ομάδα είναι μια σπουδαία εξέλιξη, καθώς τόσο η εμπειρία που διαθέτει όσο και ο ρόλος του καθαυτός, θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση σε αυτό που για την Interweave αποτελεί θέσφατο από την πρώτη μέρα της γέννησής της: το πόσο πραγματικά ιδιοφυείς μπορούν να γίνουν εξαιρετικά καλές δημιουργικές ιδέες όταν αφετηρία τους δεν είναι απλώς η έμπνευση αλλά η στρατηγική σκέψη”, σημειώνει ο Frederico Roberto, Executive Creative Director της εταιρείας.

Η προσθήκη του Simon στην ομάδα της Interweave  αποτελεί μέρος από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων, σε μια πορεία ενδυνάμωσης της εταιρείας, προκειμένου να υπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τον ρόλο της ως “change and growth” partner - αλλά και επέκτασης της σε νέες αγορές με έμφαση σε Ευρώπη και MENA.


TAGS: Interweave