To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα brands του Web3 δημιουργούν την Open Metaverse Alliance

Τα brands του Web3 δημιουργούν την Open Metaverse Alliance

Η «κοινοπραξία DAO» – που αποτελείται από μερικά από τα κορυφαία brands του web3, συμπεριλαμβανομένων των The Sandbox και Decentraland , θα έχει ως στόχο να ενισχύσει τη συμπερίληψη, τη διαφάνεια και τη διαλειτουργικότητα στο metaverse.

Αρκετές σημαντικές εταιρείες που βασίζονται σε τεχνολογία blockchain έχουν δημιουργήσει από κοινού την Open Metaverse Alliance για το Web3 (OMA3), έναν οργανισμό που έχει σχεδιαστεί για να κατευθύνει την εξέλιξη του μετασύμπαντος έτσι ώστε να ευθυγραμμίζεται με ορισμένες από τις βασικές αρχές του web3, όπως τη συμπερίληψη, τη διαφάνεια και τη διαλειτουργικότητα.

Η διαλειτουργικότητα, η ικανότητα πολλαπλών blockchains να συνυπάρχουν, να συνεργάζονται και να μοιράζονται πληροφορίες απρόσκοπτα μεταξύ τους, αποτελεί εδώ και καιρό ένα «αγκάθι» για το web3. Πολλά brands οραματίζονται ένα διαλειτουργικό μετασύμπαν στο οποίο τα εικονικά περιουσιακά στοιχεία και τα είδωλα μπορούν να κινούνται μεταξύ των πλατφορμών διατηρώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους.

«Πιστεύουμε σε ένα μετασύμπαν χωρίς περιορισμούς, όπου μεμονωμένες πλατφόρμες είναι διασυνδεδεμένες και πλήρως διαλειτουργικές. Θα δημιουργήσουμε υποδομή για να διασφαλίσουμε ότι το metaverse λειτουργεί ως ένα ενοποιημένο σύστημα όπου τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία (όπως τα NFT και οι ταυτότητες είναι διαλειτουργικά για όλους και ελέγχονται από τους χρήστες και όχι από τις πλατφόρμες»
, ανέφερε η OMA3 στον ιστότοπό της.