To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το μέλλον αποτελεί συνεχή πρόκληση

Το μέλλον αποτελεί συνεχή πρόκληση

Συνέντευξη στον Γιάννη Χαραμίδη

C.B.: Θα θέλαμε να μας πείτε πώς κύλησε το 2011 για την Epson και ποια είναι τα σχέδιά σας για το πρώτο τρίμηνο του 2012;

Μ.Μ.:
Το 2011 αποτέλεσε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για την οικονομική κατάσταση της χώρας και σηματοδοτήθηκε από σημαντικές αλλαγές και στον κλάδο των ηλεκτρονικών συσκευών. Παρατηρήθηκαν αλλαγές στον τομέα της λιανικής, με ανασύνταξη εταιρειών και σημείων πώλησης και ενίσχυση του ανταγωνισμού. Οι απαιτήσεις των καταναλωτών αυξάνονται, ενώ παράλληλα εκτιμάται η υψηλή ποιότητα σε χαμηλό κόστος. Σε αυτό το ιδιαίτερο περιβάλλον, εμείς πετύχαμε τους στόχους μας και ενισχύσαμε την παρουσία μας τόσο στα καταναλωτικά προϊόντα, όσο και σε άλλους τομείς, όπως η εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ένας τομέας με σημαντικές δυνατότητες αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του. Για το 2012, δίνουμε βαρύτητα σε επαγγελματικά προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους. Με τη νέα, ευρεία γκάμα προϊόντων μας, που ανταποκρίνεται σε εξειδικευμένες ανάγκες, στοχεύουμε στις κάθετες αγορές. Όπως η εκπαίδευση, που αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, αντίστοιχα υπάρχουν ευκαιρίες στον κλάδο της υγείας, τον τραπεζικό και τον εμπορικό. Στόχος μας, λοιπόν, για το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων μας και η διατήρηση του μεριδίου μας σε όλου ς τους τομείς που δραστηριοποιούμαστε.

C.B.: Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των εκτυπωτικών συσκευών είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας έναντι του ανταγωνισμού;

Μ.Μ.:
Το σημαντικότερο ζητούμενο στην αγορά εκτυπωτών είναι το χαμηλό κόστος χρήσης. Τα προϊόντα Epson εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος εκτύπωσης ανά σελίδα και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Επιπλέον, μια ευρεία γκάμα προϊόντων διαφορετικών προδιαγραφών ανταποκρίνεται στις ποικίλες ανάγκες οικιακής και επαγγελματικής χρήσης. Για τις επιχειρήσεις, συγκεκριμένα, διαθέτουμε μια
νέα σειρά εκτυπωτών με το χαρακτηριστικό τίτλο «Workforce», που προσφέρουν ταχύτητες υψηλότερες από εκτυπωτές laser, με το μισό κόστος εκτύπωσης και 80% εξοικονόμηση ενέργειας. Είναι ιδανικοί για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μεγάλο όγκο εκτυπώσεων, καθώς διαθέτουν επιπλέον συνδεσιμότητα Ethernet ή Wi-Fi, ανάλογα με το μοντέλο για ένταξη σε δίκτυο και υψηλή ανάλυση για ποιοτικές εκτυπώσεις.

C.B.: Ποια είναι η μέχρι σήμερα εικόνα που έχετε αναφορικά με την κίνηση προβολέων;

Μ.Μ.:
Η Epson κατέχει πολύ ισχυρή θέση στην αγορά των προβολέων και μια ευρεία γκάμα προϊόντων για οικιακή ψυχαγωγία και επαγγελματική χρήση. Για το πρώτο, η Epson διέθεσε πρόσφατα πρωτοποριακούς 3D βιντεοπροβολείς για μοναδική τρισδιάστατη κινηματογραφική εμπειρία στο σπίτι. Για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, προσφέρουμε μια σειρά λύσεων που ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη φύση της εταιρείας. Για μεγάλες αίθουσες συνεδρίων και διδασκαλίας, διαθέτουμε υψηλής απόδοσης και φωτεινότητας προβολείς μόνιμης εγκατάστασης, ενώ για παρουσιάσεις και στελέχη που είναι εν κινήσει, υπάρχουν πολύ μικροί και εύκολοι στη χρήση προβολείς. Ειδικά για το χώρο της εκπαίδευσης, οι προβολείς μικρής απόστασης και οι διαδραστικοί προβολείς της Epson δίνουν τη δυνατότητα στους καθηγητές να εκσυγχρονίσουν το μάθημα και να το κάνουν πιο ενδιαφέρον, ώστε οι μαθητές να συμμετέχουν πιο ενεργά .

C.B.: Ένας ακόμη άξονας στον οποίο η Epson παρουσιάζει σημαντική δραστηριότητα, είναι και αυτός των συσκευών σάρωσης. Θα θέλαμε να μας απομονώσετε το κορυφαίο από τα μέλη της σειράς και να μας μιλήσετε συνοπτικά για τα πλεονεκτήματά του.

Μ.Μ.:
Οι συσκευές σάρωσης έχουν εξελιχθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, με στόχο να εξυπηρετούν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων. Το κορυφαίο στην αγορά επαγγελματικό scanner αυτήν τη στιγμή είναι το Epson GT-1500. Με τον τροφοδότη εγγράφων και ταχύτητες σάρωσης μέχρι και 18 σελίδες ανά λεπτό για ασπρόμαυρα έγγραφα και 12 σελίδες ανά λεπτό για έγχρωμα, αποτελεί ιδανική λύση για επιχειρήσεις με μεγάλο όγκο εγγράφων και άλλων υλικών προς ψηφιοποίηση. Είναι, παράλληλα, πολύ εύκολο στη χρήση και ενσωματώνεται και σε δίκτυο για εύκολη διαχείριση από το γραφείο.

C.B.: Η ανάπτυξη του δικτύου διανομέων των προϊόντων σας, βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά σας;

Μ.Μ.:
Στα 10 περίπου χρόνια αυτόνομης παρουσίας μας στην Ελλάδα, έχουμε αναπτύξει ένα εκτεταμένο και πολύ αποτελεσματικό δίκτυο διανομής. Στις προτεραιότητές μας για το 2012 είναι να αναπτύξουμε περισσότερο τις κάθετες αγορές και μέσω του υπάρχοντος δικτύου, καθώς η τεχνολογία Epson παρέχει καινοτόμες καθετοποιημένες λύσεις για διάφορους τομείς, όπως προανέφερα. Μερικά παραδείγματα
είναι ο τραπεζικός, ο ιατροφαρμακευτικός, ο εμπορικός (με τις λύσεις λιανικής, αλλά και τα νέα προϊόντα
εκτύπωσης ετικετών και υλικών σήμανσης) κ.ά.

C.B.: Μιλήστε μας για το project Epson Demo Room. Πώς λειτουργεί και ποια τα οφέλη που απολαμβάνει ο καταναλωτής;

Μ.Μ.:
To Epson Demo Room αποτελεί ένα χώρο στον οποίο συνεργάτες, πελάτες και τελικοί χρήστες μπορούν να δουν από κοντά και να δοκιμάσουν τα προϊόντα μας. Για παράδειγμα, μπορούν να εκτυπώσουν τις φωτογραφίες τους ή τα έγγραφά τους στην ευρεία γκάμα εκτυπωτών inkjet και laser, να εκτυπώσουν επαγγελματικές φωτογραφίες μεγάλης διάστασης στα LFP προϊόντα, να δοκιμάσουν τις παρουσιάσεις τους στους επαγγελματικούς προβολείς, φορητούς ή εγκατάστασης, να παρακολουθήσουν videos ή να παίξουν video games στους home  entertainment βιντεοπροβολείς μας. Σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα στελεχών μας για να τους λύσουν κάθε απορία, αποτελεί ιδανική λύση για τους πελάτες για να κάνουν μια απολύτως ενημερωμένη επιλογή, που να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες τους. Επιπλέον, αποτελεί μια πολύ χρήσιμη υπηρεσία για τους διανομείς και μεταπωλητές μας, που μπορούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το προς διάθεση προϊόν. Με ένα τηλέφωνο στο 210 8099499 μπορεί να κλείσει ραντεβού όποιος ενδιαφέρεται και να έχει την ευκαιρία να δει όλα τα προϊόντα.