To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: To 67% των χρηστών είναι κάτω από 24

TikTok: To 67% των χρηστών είναι κάτω από 24
Σύμφωνα με στοιχεία της Hypeauditor.

Το 67% των χρηστών TikTok είναι κάτω των 24 ετών, συγκριτικά με Instagram και YouTube, που προσελκύουν μεγαλύτερες ηλικίες. Συγκεκριμένα, δύο στους τρεις (67,0%) χρήστες TikTok είναι κάτω
των 24 ετών, ενώ το Instagram και το YouTube συγκλίνουν προς μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, σύμφωνα με στοιχεία της HypeAuditor. Τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα της εφαρμογής TikTok, αντιπροσωπεύοντας το 38,0% του συνόλου των χρηστών. Αντίθετα, τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών είναι η μεγαλύτερη ομάδα χρηστών στο Instagram, με ποσοστό που διαμορφώνεται στο 47,8%.

Στον αντίποδα, οι χρήστες του YouTube κατανέμονται πιο ομοιόμορφα στην ηλικιακή κλίμακα. Ένας στους τρεις χρήστες είναι ηλικίας 18 έως 24 ετών (34,1%), ενώ ένας στους τρεις ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών (33,2%). Το YouTube είναι επίσης πολύ πιο δημοφιλές σε άτομα άνω των 45 ετών. Αυτή η ομάδα κατέχει το 6,7% των συνολικών χρηστών, ποσοστό που είναι τρεις φορές υψηλότερο από το Instagram (2,2%) και το TikTok (2,0%).

Ωστόσο, επιπρόσθετη έρευνα δείχνει ότι το TikTok επεκτείνει τη βάση χρηστών που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικίες. Οι νέες συνεργασίες δημιουργίας περιεχομένου, όπως π.χ στον αθλητισμό, πιθανότατα θα βοηθήσουν το Tik Tok να προσελκύσει ένα ευρύτερο κοινό. Η έρευνα της WARC, σε περισσότερους από 1.000 Marketers επιβεβαιώνει ότι περίπου οι μισοί εξ αυτών σκοπεύουν να επενδύσουν φέτος περισσότερο στο YouTube, το Instagram και το TikTok. Οι επενδύσεις θα ισχυροποιηθούν από την αδιαμφισβήτητη ανάπτυξη του e-commerce, με τους Marketers να πιστεύουν -σύμφωνα με τελευταίες σφυγμομετρήσεις- πως το κοινό θα πεισθεί να πραγματοποιήσει μια ηλεκτρονική αγορά.