To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Pinterest ανάμεσα στους γίγαντες της διαδικτυακής εποχής

Το Pinterest ανάμεσα στους γίγαντες της διαδικτυακής εποχής
Το Pinterest ξεπέρασε τις προσδοκίες στην τελευταία έκθεση κερδών. Στις 4 Φεβρουαρίου, το Pinterest κυκλοφόρησε τα οικονομικά αποτελέσματα του 4ου τριμήνου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αύξηση των εσόδων του επιταχύνθηκε, με 76% ετήσια αύξηση το τέταρτο τρίμηνο αγγίζοντας τα 706 εκατ. δολάρια.

Ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών αυξήθηκε στα 459 εκατ. έναντι των 449,4 εκατ. που αναμένονταν. Το CFD World συνοψίζει γιατί το Pinterest διατηρεί την ευκαιρία να συγκαταλεγεί ανάμεσα στους γίγαντες της διαδικτυακής εποχής.

  • Κέρδη ανά μετοχή (EPS) 0,43 $ έναντι 0,32 $ αναμενόμενων
  • Έσοδα 706$ εκατ. έναντι 645,6$ εκατ. αναμενόμενων

«Υποδεχτήκαμε πάνω από 100 εκατομμύρια επιπλέον μηνιαίους ενεργούς χρήστες στο Pinterest (PINS) το 2020, περισσότερους από οποιοδήποτε άλλο έτος στην ιστορία μας και τώρα προσεγγίζουμε περισσότερους από 450 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pinterest, Ben Silbermann.

Από την αρχική δημόσια προσφορά στα 19 $ ανά μετοχή, το PINS αυξήθηκε περισσότερο από 200%. Η μετοχή έχει ανέβει έως και 32% το 2021. Αν και η μετοχή του Pinterest έχει δείξει καλά οικονομικά αποτελέσματα και αύξηση των χρηστών, αντιμετωπίζει επίσης ανταγωνισμό από άλλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Snap, το Facebook και το Twitter. Ο ανταγωνισμός είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση των μετοχών μιας εταιρείας.

Μια σύγκριση μεταξύ Pinterest και Facebook δείχνει τις δυνατότητες. Το πιο σημαντικό είναι ότι η αύξηση των ενεργών χρηστών και το γεγονός ότι δεν είναι αμφιλεγόμενο βοηθούν τη μετοχή του Pinterest να συνεχίσει την ανοδική της δυναμική. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Facebook αυξήθηκαν κατά 14% έναντι 37% για το Pinterest.

Μακροπρόθεσμος στόχος για το Pinterest είναι να βρει νέους και βελτιωμένους τρόπους για τη δημιουργία εσόδων από τη βάση χρηστών του. Βάσει των δεδομένων που παρέχονται από τις προαναφερθείσες πηγές, η εταιρεία μπορεί στη συνέχεια να παρέχει πιο θετικές αναφορές κερδών, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των επενδυτών και να αυξήσει την ανοδική δυναμική της.